De film "The Bone Tomahawk": reviews, acteurs en rollen

Er zijn films over de première lang gesproken voordat ze op het scherm verschijnen, maar op het einde het publiek zijn vaak teleurgesteld - niet aan de verwachtingen van het eindresultaat niet rechtvaardigen. En er zijn foto's, die niemand weet tot de datum van hun vrijlating, maar ze zich opeens een echte verademing. Dus de film is een western-horror "Bone Tomahawk", critici en publiek die zeer indrukwekkend zijn.

regisseur van de film

De filmmakers Craig S. Zaler spreken op een keer als scenarist en regisseur ribbon - dark horse in de wereld van de cinema. Hij heeft deelgenomen aan alle zes projecten, waarvan de meeste - shorts. De belangrijkste werkzaamheden Zalera werd betrokken als schrijver in de thriller "The Incident". De film "The Bone Tomahawk» (Bone tomahawk) was zijn regiedebuut. De film ontving lovende kritieken van critici. Maar later op dit punt.

Zaler - een interessante en veelzijdige persoonlijkheid. Hij is een schrijver, auteur en muzikant. Gepubliceerd vier van zijn roman. Volgens de laatste van hen de directeur van de film "Bone Tomahawk", recensies waarvan bijna allemaal positief, is het schrijven van het script van een nieuwe westerse "Rogues van Rettlbordzha". De plot - het verhaal van twee cowboys die naar het Indiase dorp kwam. Zij bieden hulp bij het terugvinden van gestolen door bandieten dochter van een stamhoofd, en in plaats van te vragen Indiaanse sjamanen noemen met behulp van de "rain dance" een hevige storm in een bepaalde plaats. Zaler - een ware meester van de pen zorgvuldig schreef de portretten van hun helden. Als gevolg daarvan, wordt de lezer het begin tot het boek personages waarnemen, net als zijn vrienden. Leidde tot de receptie en in de film "Bone tomahawk" ( «Bone Tomahawk" in het Russisch).

Kies een genre - een aanzienlijk deel van het beeld van het succes

Westerns waren zeer populair in het midden van de vorige eeuw, maar daarna gaf manier om dergelijke genres als thriller, horror en gangster films. Voor zijn debuut werk Zaler koos de helft vergeten oude Westerns, en hij stelde niet teleur. De film "The Bone Tomahawk 'reviews waarover u kunt lezen op, maar onderscheidt zich van de klassieke westerns - de directeur aarzelde niet om voeg een behoorlijke hoeveelheid bloed is zeer realistisch scènes. Het resultaat is een duivelse cocktail western met elementen ontzetting.

Een briljante cast

Voor elke kunstenaar en zijn rol in "The Bone Tomahawk" in 2015, zullen we scheiden, maar het is vermeldenswaard dat de weinig bekende eerder deze jonge regisseur was in staat om een geweldige cast te verzamelen: Kurt Russell, Mettyu Foks, Richard Jenkins en Patrick Wilson is uitstekend we speelden samen. Elk van hen kreeg een leerboek, maar een levendig beeld - veteraan sheriff filosoferen ouderen assistent, agressieve premiejager en lame cowboy jaloers op zijn mooie vrouw aan iedereen die haar benaderde.

Het werk aan het schilderij

Probeer je hand als regisseur scenarist Craig S. Zaler opgevat zo vroeg als 2012. Daarna werd de film verondersteld om de hoofdrol Timoti Olifant. Een jaar later, werd toestemming verkregen voor deelname aan het project Kurta Rassela. Mettyu Foks en Patrick Wilson zijn toegetreden tot de cast in 2104. In datzelfde jaar begon hij met de opnames van de film. Ze moesten plaatsvinden in Utah en New Mexico, maar op het einde van de film gefilmd in Malibu, Paramount Ranch in het nationale park. Interessant feit: Het beeld kan in een recordtijd worden afgerond - slechts drie weken.

Het perceel is een western-horror

Het verhaal speelt zich af aan het eind van de negentiende eeuw op de grens tussen Texas en Mexico. Twee bandieten, Purvis en Buddy ondervonden dood de prairie reizigers en schoon uit hun lichaam en dingen. Het horen van de ruis, hebben ze te verbergen in de kloof. Daarin vinden ze beangstigend totems gemaakt van botten, waaronder een mens. Binnenkort zullen zij dwalen in de Indische begraafplaats en aangevallen. Buddy gedood, Purvis en slaagt erin om te ontsnappen.

Na enige tijd verschijnt het in het kleine stadje Bright Hope, waar in de volgende volgorde van de Sheriff Franklin Hunt en zijn twee assistenten. Eén van hen, een bejaarde witlof, zei sheriff verdachte vreemdeling, en arrestaties Purvis Hunt eerder schoot hem in het been terwijl het proberen te ontsnappen.

Gevangene helpt lokale arts-assistent, Samantha O'Duayr. Ze blijft in het kantoor van de sheriff in de nacht, zorgen te maken over de toestand van Purvis. Guards schutter tweede assistent Hunt - Nick.

Nacht over de gemeente van Indianen aangevallen. Doodde de bruidegom, en Nick en Samantha Purvis gestolen. Vanuit de lokale Indiaanse bewoners leren over de stam van kannibaal indianen wie anderen vrezen en te voorkomen dat ze bijeenkomsten. Khan verzamelt mensen om de ontvoerde redden, maar te gaan op een reddingsmissie akkoord gaat met slechts vier. Zij zullen een paar dagen van zware weg en ontmoeting met gevaarlijke en gewelddadige vijand.

Interessante motieven vier mensen gingen naar een suïcidale reddingsmissie. Sheriff Hunt onleesbaar als oude eik,-face geleid onthechting, omdat het alleen maar om het te doen. Hij is de sheriff, en niemand kan zijn werk uit te voeren. Ouderen Assistant Buddy is klaar om de baas zelfs einden der aarde, en jagen met haar niets kan doen volgen, hoewel hij wist dat de oude man - het is een last. Dzhon Bruder wordt geleverd met alle om terug te keren naar de Indianen voor hun gebroken levens en cowboy Arthur O'Duayr klaar om iets in het belang van zijn geliefde vrouw te doen. Elk van de vier heeft een zwakke hand, maar op het cruciale moment, alles wat ze in staat zijn om enorme wilskracht manifesteren.