"Continuum" sci-fi thriller. Reviews, plot, beschrijving

Film 2014 "Continuum" reviews riep de gemakkelijke fi thriller met een vleugje gewichtloos thriller. Onder het mogelijk is om indrukken ponostalgirovat van het kijken naar "The Butterfly Effect" en kennis te maken met een sterke, gezonde, uiteindelijk interessante geschiedenis. de levering en het idee van "Chronicles", debutant-regisseur Dean Izraelayt Aansluiten samen met het creatieve duo scenarioschrijvers Jason Pagani, Andrew Dyuchmanom, met een lichte hand van de groep van producenten hebben geprobeerd om het resultaat van deze combinatie over te brengen aan de kijker, maar zonder al te veel drama.

Benieuwd benadering van het idee van

Het is vermeldenswaard dat de "Continuum" - de film zelf is origineel en goed. Conceptueel, het verhaal en het acteren onderdelen. Dit vloeit voort uit de nieuwsgierige niet-standaard aanpak voor het idee van een tijdmachine, waarover met de hulp van mokyumentari genre wordt uitgevoerd. De beelden zijn vermoedelijk niet-professionele hand-held camera. Deze werkwijze in de eerste plaats wijst automatisch alle claims MJ operator. Lloyd en kwaliteit van het uitgezonden beeld in het frame, en ten tweede, verzadigt realisme en verzendt youth geest rebelliousness. Fi thriller "Continuum" reacties Soms verwijt dat de makers zeer veel aandacht, alvorens tiener reel, oorspronkelijk omlijst door een halo van hebben betaald om het leven en het leven van de hoofdpersoon science fiction. Echter, ondanks de sfeer van jeugdige extremisme film bleek heel druzhaschego een oorzaak-en-gevolg relaties en logica.

Eyeballs verhaallijn van de film "Continuum" reviews unaniem vroegen buitensporig aangescherpt. Start schilderij de kijker met de hoofdpersonen. Ze zijn afgestudeerd van de middelbare school - jonge genie David (Jonny Weston) en zijn vrienden: Quinn (Sam Lerner), Jesse (Sofia zwart), Adam (Allen Evangelistana), en later grenzend aan het zusterbedrijf van de protagonist - a cutie Christie (Virginia Gardner). Op een dag, gaan door de prullenbak in het atelier van zijn vader, de jonge uitvinder David ontdekt onderdelen en tekeningen, die de details van deze tijdmachine bleek. Samen met vrienden en het opzetten van het apparaat, maar het blijkt dat het beweegt uitsluitend in het verleden, en slechts voor een korte tijd - een paar dagen. Maar jongeren dat is genoeg. Het maken van de tijd springt, ze erin slagen om hun stempel te corrigeren, om een groot bedrag te winnen in een loterij en beginnen te genieten van het leven op alle mogelijke manieren.

effecten

Verdere ontwikkelingen van de verhaallijn van de film "Continuum" reviews genaamd keek leerzaam en al somber. David slaagt erin om de wagen te verbeteren, en de jeugd vriendelijk gezelschap reist terug in de tijd een paar lange tijd af te komen op een rock festival. En dan maakt het zich voelde al bekend aan het publiek, "butterfly effect" - de constante beweging in de tijd kan leiden tot ernstige problemen, ongeval, dat is niet eenvoudig op te lossen. Het einde van het verhaal, het publiek leert het bekijken tot het einde van "Continuum". Beoordelingen van de film te lezen nutteloos, houden ze de intriges en geen spoilers bevatten.

resultaat

Vanwege het feit dat de film rijk is verzadigd met klassieke methoden van de Amerikaanse cinema, iets ernstigs, fundamenteel, zoals in "Interstellar", mag niet worden verwacht. Luck bestuurder kan nu al worden gesteld dat de aanwezigheid in de film actie niet in strijd is met een romantische plot component, zonder welke geen Hollywood tienerfilm is niet de kosten, welk genre dat van toepassing kunnen zijn. Als gevolg daarvan kan het debuut project van Dean Izraelayta echt worden genoemd een van de meest opwindende jeugd fantastische foto's van het laatste decennium.

"Continuum" (beschrijving van de film bevestigt deze) heeft een bijdrage geleverd aan de ontwikkeling van de sub-genre van de pseudo-documentaire film in een nieuwe richting gemaakt. Ondanks het feit dat de narratieve logica is soms gerechtvaardigd en wetenschappelijke gebruikelijke publiek lekkernijen zijn moeilijk te begrijpen, niet om hun associatie met een echte wetenschappelijke prestaties en onderzoek te noemen, de film ziet er levendig, vrolijk, en soms zelfs zielig. Het belangrijkste ding, hebben geen betrekking op de tape met een ernst om te zoeken naar de logica, kinolyapy kennisgeving en ga zo maar door. Dan wordt de kijker is nodig om het plezier van het kijken te krijgen.