De film "Snipers: Love under the gun." Acteurs, rollen, recensies

In 2012 was er een film Zinovy Roizman "Snipers: Love under the gun." Actoren opnieuw de on-screen liefdesgeschiedenis van een eenvoudig meisje van de Sovjet-en Duitse officieren. Wat zijn de beoordelingen van de film film?

mening kijkers

Beoordelingen van de film zijn voornamelijk positief. Romantische verhalen in de film zijn altijd populair geweest. Maar er zijn negatieve beoordelingen voor filmstrip Roizman. Daarin zijn we vooral praten over de historische verschillen. Daarnaast is volgens sommige kijkers, liefde en passie op de achtergrond van grootschalige militaire actie is onwaarschijnlijk.

de film

Katia Rodionova - de hoofdpersoon van het drama "Liefde onder schot." De acteurs in deze film speelde goed. Met deze visie akkoord gaat zelfs toeschouwers, verontwaardigd ongeloofwaardige plot en de personages.

In de twee jaar voor het begin van de oorlog de Sovjet-school student Katya ontmoet aangekomen in de Sovjet-Unie Duitse ingenieur Alexander - de tweede hoofdpersoon, "Love in de bezienswaardigheden" van de film. De acteur die deze rol later heeft verricht, natuurlijk, is afkomstig uit de Duitstalige landen, maar was betrokken bij nog een andere Russische projecten.

Tussen Katya en gasten uit Duitsland beginnen om een romantische relatie te ontwikkelen. Echter, de held plotseling verlaat zonder zelfs afscheid te nemen van zijn geliefde Sovjet-Unie. Het duurt twee jaar. World War II begint.

In 1943, het leven confronteert opnieuw de helden van het drama "Sniper:. Liefde under the gun" De acteurs in de schermen van de militaire gevechten en het dagelijkse leven speelde een front-line, volgens de mening van de tegenstanders Roizman beeld is veel erger. Maar het is niet in hun professionele kwaliteiten, maar in de afwezigheid van op de set van gekwalificeerde historici consultants.

Kate en Alexander - sluipschutters azen, maar zijn aan weerszijden van de frontlinie. Zodra de Duitsers ondermijnen de kracht en de beheersing van het Rode Leger werd bevolen alle kosten van de explosie niet toe te staan. Aan beide zijden zijn er groepen van sluipschutters: de Sovjet-hoofd van de hoofdpersoon, en het Duitse - haar minnaar. Ze ontmoeten. En op de achtergrond van de verschrikkelijke gebeurtenissen van de heropleving van grote licht gevoel dat vernietigen blijkbaar niets kan. Dit is de plot van de film "Snipers:. Liefde under the gun"

Acteurs en rollen (de hoofdpersonen)

De belangrijkste rol in deze militaire drama uitgevoerd Tatiana Arntgolts. Kunstenaar uit Oostenrijk - Volfgang Cherni - speelde een Duitse ingenieur in de film "Love onder schot." De acteur werd geboren in Wenen in 1984. Hij werd opgeleid in de Oostenrijkse hoofdstad, studeerde hij af aan het Conservatorium van kunst, hier en begon zijn carrière. Een paar jaar spelen op het podium van de Weense theater "Volkstheater". Daarna verhuisde hij naar München. In 2014 speelde Czerny in "war correspondent", waar hij een belangrijke rol gespeeld.

andere actoren

De film speelde ook Alexander Ustyugov, Yuri Nazarov, Svetlana Ustinova, Valery Lansky Dmitri Bykovsky-Romashov.

Alexander Ustyugov - een populaire Russische acteur, maar meestal verwijderd in de serie. Na zijn afstuderen trad hij in het gezelschap van de Russische Jeugdtheater. Hier werkt Ustyugov aan deze dag. Speelde in films als "Vaders en zonen", "Saboteur", "Einde van de oorlog", "Mijn lieve man", "Return of Sinbad." In 2016 speelde hij de rol van het Rode Leger Ustyugov Moskalenko in de film "28 Panfilov".

Yuri Nazarov speelde in meer dan tweehonderd films en series. Het grootste deel van zijn werk in de film - de rol van het tweede plan. Echter, Nazarov helden levendige herinneringen. Een van de meest beroemde personages - de vader van de hoofdpersoon in de film "Little Vera". Uitstekende acteur filmdebuut vond plaats in 1954. Nazarov speelde ook in de film "Andrej Roebljov", "Code of Schande", "Simple Truth", "Bajazet" en vele anderen.

Valeria Lanskaya speelde na het afstuderen in het stadium van "Satyricon." Hij werkte samen met de actrice en theater. Vakhtangov. Meer dan zeven jaar, was hij lid van het gezelschap Theater van de Maan. Sinds het begin van de jaren 2000 Lanskaya in films. Hij speelde in films als "Kadetstvo", "Hare boven de afgrond", "The Circus Princess", "Ash Waltz". Lanskaya - hoofdrolspeelster van beroemde Russische musicals.