De film "Locusts": recensies van toeschouwers en critici

Belovende jonge binnenlandse directeur Egor Baranov in zijn onvolledige 30 jaar slaagde erin om vier verschillende in het genre-beleidsproject te creëren: twee zwarte komedie 'Nightingale the Robber' en 'Suicides', een dramatisch opstandig priester-san: Samurai Confession met een prachtig ensemble ensemble (K. Hirayuki-Tagawa, I. Okhlobystin, P. Mamonov) en de film "Locusts", waarvan de recensies de band voor melodrama bevatten, het genre van de erotische thriller, die door de makers is gepositioneerd, hardnekkig negeert.

Van een mini-serie naar een film van twee uur

Bijna alle beoordelingen van de film "Locust" (Rusland) vermelden de moeilijkheden die zich voordoen tijdens het productieproces van de foto. Het feit is dat de geschiedenis van de bandvorming vaag is. Filming van de mini-serie vond plaats twee jaar geleden, maar als gevolg daarvan, om redenen onbekend aan het grote publiek, werd het herbekend en veranderd in een twee uur speelfilm. En de hersenschild van Baranov "nam onder de leiding" Alexander Tsekalo en Konstantin Ernst, waarvan de producenten genialen zich recentelijk op de binnenlandse televisie presenteren. De foto werd zelfs naar Cannes genomen, maar het talent van Baranova en de film "Locusts" bleven onopgemerkt en onschatbaar. Recensies van binnenlandse filmmakers voorspelden een gelijksoortig resultaat, zonder dat de beslissing genomen werd in een haast producent beslissing.

Een waarschuwingsverhaal

De film "Locust" -critiek ontving tenminste dubbelzinnig. De beoordelaars, die sceptisch waren over het project, legden al haar tekortkomingen uiteen met het seriële verleden. Naar hun mening bleek de film gelijk te zijn aan een televisiefilm - tegelijkertijd de hoofd- en te woordgeheugen opgeschoven, te veel is het geladen met melodramatische plotwendingen. Het verhaal van de band werd depressief monotoon gevonden. Een voorzichtig verhaal over de wisselvalligheden van de noodlottige passie die de liefhebbers op het glibberige pad waarop de makers de film "Locusts" bouwden, werden vergeleken met de opmerkingen van specialisten met de moraliserende melodramatische romans van de late 19de eeuw. Enkele inspiratiebronnen voor de auteurs werden "Theresa Raken" Zola en "Lady Macbeth of Mtsensk" Leskov genoemd.

Het plot draait om

Binnenlandse filmcritici, die de film "Locust" analyseren, recensies over het plot van de band links meestal positief. Inderdaad, de plot van de foto is slim aangepast, elke perfecte misdaad maakt geen voordeel van de helden, maar verergert alleen hun alstubberige situatie en onthult bepaalde omstandigheden.

Het verhaal begint met het feit dat de turbulente vakantie romantiek van de jongen uit de provincie Artem (Petr Fedorov) en de verwende metropolitaanse schoonheid Lera (Paulina Andreeva) afbreekt aan de dagelijkse moeilijkheden: het meisje is bestemd om zijn partner te zijn in zijn vader's zaken en de jongeman heeft niets voor zijn ziel behalve de motorfiets En paren van gedichten in een notitieboekje. Na het luisteren naar de woorden van haar moeder gaat Lera terug naar Moskou en trouwt met een rijk persoon. Artem, rvanuvshego na zijn geliefde in Belokamennaya, verovert de verdrietige mevrouw uit de Jugendstil (Ekaterina Volkova). Echter, onuitbluselijke passie blijft beide verbranden.

Slachtoffer van een formaat van twee uur

De film "Locust" reviews kijkers bekritiseerde het feit dat het sympathieke plotbericht niet volledig in het archiefproces wordt ingezet. Helaas, door de innerlijke wereld van de protagonisten, hun omgeving te demonstreren, doen de makers alles oppervlakkig, die regelmatig in domme clichés gaan. De meeste van de echt belangrijke transformaties van de karakters worden onduidelijk weergegeven. Vanzelfsprekend moesten de auteurs heel erg opofferen, met de inhoud van de serie in 118 minuten tijdsopname. Toch ziet de kijker hoe een romantische jonge man in de harde wereld van de hoofdstad komt, eerst in een speeltje van een rijke dame, en dan in een rekenmoordenaar is het belangrijk dat hij de redenen voor elke beslissing van de hoofdpersoon begrijpt. De kijker heeft geen dergelijke kans. Dergelijke narratieve mislukkingen alleen zijn geen groot probleem, maar accumuleren, ze verwennen de indruk en moedigen de film "Locust" meerdere keren niet aan.

Beoordelingen van de film als een erotische thriller

Waarschijnlijk is het nodig om de talrijke erotische scènes van de hersenschild van Baranov te noemen. De auteurs, verwijder de band over de overweldigende passie, niet verlegen weg van naaktheid en andere details. In het frame van nu en dan is er een naakt lichaam, en niet alleen in scènes van vleeslijke plezier. In het algemeen is er een poging van een auteur om met een paar realistische posities te identificeren. Echter, bijna elke erotische aflevering wordt gepresenteerd met een identieke plechtigheid - de camera snijdt langzaam omhoog en omlaag, flikkeren, alsof de amber kleur smelt, klinkt de volgende romantische muziek luider achter de schermen. Maar wanneer het in twee uur van het tijdvak wordt getoond, wordt het geduld van de kijker nagenoeg niet gelaten. Het blijkt dat slimme en goede ideeën tape niet in volle kracht kunnen ontwikkelen, en de terugkerende momenten kunnen de kijker snel teleurstellen. Dit is de onvolmaaktheid van de film.

vonnis

Helaas, het bekende gezegde over 'ik wou het beter, maar het bleek altijd' past bij het concrete project zelfs te veel. De 'eerste Russische erotische thriller' die door de producenten werd aangevoerd, vond niet plaats als een 'thriller' of als een 'erotische'. Frankscènes vanwege hun grootheid en niet vindingrijkheid zijn niet indrukwekkend. Baranov probeert om de fans van een erotische thriller te behagen, maar bepaalde scènes van Shame lenen, kopieert de esthetiek van de lichamen in het licht van de neonlampen Gaspar Noe. Als gevolg hiervan is een sterk gedraaide, niet volledig betrouwbare en te monotone melodramatische verhaal over fatale passie en moorden geweest. Het einde van het schilderij, aanzetten in een strakke knoop, brengt de hartverscheurende eindscène dichterbij, die in het algemeen voor een half uur voor het einde van de band voorspeld kan worden. Niettemin, ter wille van de rechtvaardigheid, is het opmerkelijk dat de film een aantal zeer mooie ideeën en IMDb-waardering heeft: 5,60, dus het kan worden aanbevolen om te kijken naar fans van nieuwigheden van de binnenlandse filmindustrie.