Banden Bridgestone Ice Cruiser 7000: reviews, voordelen en nadelen

Met het begin van koud weer, veel automobilisten bereid zijn om winterbanden aan te schaffen. Maar om te kiezen voor de band is niet zo gemakkelijk, want er is een enorme hoeveelheid nuances, die elk in aanmerking moeten worden genomen. Laten we eens kijken naar de banden van de Bridgestone Ice Cruiser 7000. antwoorden van de consument en het testresultaat - dit alles zal gaan in dit artikel.

Algemene informatie over de fabrikant

"Bridgestone" Het bedrijf werd opgericht terug in 1931. Ongeveer 80% van de verkochte producten - een band voor personenauto's en vrachtwagens, maar ook voor vliegtuigen en landbouwwerktuigen. Wat de overige 20% is de transportbanden en andere rubberproducten. Een ander interessant feit is dat op dit moment, het bedrijf bezit 155 fabrieken in 27 landen over de hele wereld. De Japanse firma heeft 9 polygonen gebouwd voor het testen van hun eigen ontwikkeling, die zich in 6 landen.

Beginnend in 2014, is gegroeid over de hele linie. De grootste vraag naar banden werd opgenomen in Noord- en Zuid-Amerika. In 2014 is de omzet toegenomen met 13%. Zoals u kunt zien, de Japanse bandenfabrikant wereldwijd verspreid en is al over zijn hoge kwaliteit. We kijken even naar dit in meer detail door het voorbeeld van Bridgestone Ice Cruiser 7000. Antwoorden van de consument, dat is heel veel, zullen we helpen in deze.

Rubber wrijvingstype

Alvorens de recensies van klanten op Bridgestone Ice Cruiser 7000, zou ik graag willen begrijpen in meer detail het type banden. In totaal zijn er twee varianten: beslaan, die zich in dit artikel worden besproken, en wrijvings- banden (klittenband). Dit laatste wordt steeds elk jaar meer en meer populair, vooral in veel Europese landen, waar de winter niet te streng, en de wegen worden regelmatig gereinigd van de sneeuw.

Met betrekking tot het klittenband, het loopvlak op haar geen doorns. Tractie op de weg door een speciaal ontwerp en rubbersamenstelling en rubbersamenstelling. Gebruik rubber wrijving soort in Rusland kan niet overal. Om te rijden op de grote steden, pure asfalt en losse sneeuw zal benaderen, maar op het ijs operatie - veel spijkerbanden.

Over de voordelen van spijkerbanden

Voor wat betreft dit soort rubber, is het ideaal voor gebruik in zware winterse omstandigheden. Een belangrijk kenmerk en voordeel is dat tijdens het rijden spikes doorboren het ijs of geprepareerde sneeuw. Dit biedt eigenlijk superieure stabiliteit en bestuurbaarheid op dergelijke oppervlakken. Opgemerkt wordt dat de noppen van verschillende vormen, alsmede loopvlakpatroon kan zijn. Maar al deze gegevens zijn zeer belangrijk tijdens het gebruik. Op sommige modellen, de moderne rubber spikes vallen na 2 seizoenen van de werking, dat is een ernstig probleem.

Maar er is een piek en minnen. Basic - luidruchtig. Dit wordt vooral gevoeld bij het rijden op pure asfalt. In dit geval is de spikes geleidelijk gewist en worden glad en minder effectief. En het wegdek wordt vernietigd. Om deze reden, in vele landen beslaan in het algemeen verboden is.

De harde Russische winter en Bridgestone Ice Cruiser 7000 beoordelingen over banden

Allereerst wil ik de aandacht vestigen op de hoge ratings van de populaire Russische edities van "Driving" en "Auto". Tijdens het testen van winterbanden "Bridgestone" toonden hun beste kant zien. Critici merkte de hoge kwaliteit metalen spikes en strategisch geplaatst. Daarnaast heeft de band uitermate bewezen heeft op besneeuwde weg. Problemen met directionele stabiliteit daar, en in de bank "Ice Cruiser" verlaat laat en voorspelbaar.

Zoals voor de beoordelingen van de automobilisten, zullen ze in de meeste gevallen positief. Gemiddelde score - 4 van de 5 punten, dat is inderdaad erg goed. Drivers zijn de volgende verdiensten, gezien in service:

• hoge kwaliteit spikes;
  • dichte lamellen;
  • sterke zijwand van een band;
  • lage mate van slijtage.

Natuurlijk, de Japanse ingenieurs in de ontwikkeling van de band zich op de werking ervan in de GOS-landen en Scandinavië. Bijgevolg is de bus is zeer geschikt voor gebruik in de Far North. En nu in meer detail over de kenmerken van "Ice Cruiser".

innovatieve verbinding

De meeste aandacht wordt besteed aan ontwikkelaars rubbersamenstelling. Immers, het hangt af van de prestatie-eigenschappen van de band en de werkelijke kwaliteit van het. Japanse kristallen toegevoegd in stap synthetische rubber molding. Het is mogelijk om aanzienlijke verbetering van de grip op ijzige ondergrond. Het is opmerkelijk dat de rubber de prestaties met afnemende temperatuur niet verandert. Het blijft hetzelfde elastisch en tamelijk zacht. Echter, bij hoge temperaturen gebruikte banden is het niet waard erover te praten, en beoordelingen over Bridgestone Ice Cruiser 7000. voors en tegens van onvergelijkbare banden. Sterke punten hier meer.

De rubbersamenstelling is zodanig dat de rolweerstand wordt geminimaliseerd. Dit bespaart niet alleen brandstof tijdens het rijden in de winter, maar ook aanzienlijk het leven verlengen. Te oordelen naar de vele reviews van consumenten, de band gaat gemakkelijk 4-5 seizoenen, waarna het moet worden vervangen. Hoewel een groot deel afhankelijk van de rijstijl.

verlies van stekels probleem

Het is op dit punt zijn achter hun oren krabben, veel fabrikanten van winterbanden. Dat de metaalelementen voortdurend blootgesteld aan zware belastingen: een scherpe start en remmen, scherpe manoeuvres en drijven op zuivere asfalt. Dit alles leidt uiteindelijk tot het verlies van stekels en rij-eigenschappen op sneeuw en ijs.

Japanse ingenieurs zijn serieus bezig met deze kwestie, en het probleem was vrijwel opgelost. Enerzijds de basis van de nagel is ernstig bewerkt. Hij was een complexe configuratie in de vorm van sneeuwvlokken met veel scherpe randen. Dus houdt hij vast aan elke duim van het snoer en is goed onderhouden in hun stoelen. Opmerkelijk is ook dat de spikes niet dalen als de profieldiepte van het loopvlak, dat reviews zeggen autobezitters. Bridgestone Ice Cruiser 7000 - een zelfverzekerde rit in de winter van seizoen tot seizoen.

Een beetje over de waarde

Wat betreft de prijs, dan kan meer dan matige ingeschakeld zoals rubber. Hoewel hier veel hangt af van de gebruikte technologie. Bijvoorbeeld, hebben de optie "Ranflet" maakt de band duurder met ongeveer 20%. Toch is de aanwezigheid van deze technologie maakt het mogelijk om niet te bang voor het breken van de band op de weg zijn. Dit is te wijten aan het feit dat het druk geleidelijk verliest, en de bestuurder heeft de mogelijkheid om ongeveer 100 kilometer rijden.

Bijvoorbeeld, de bandenstraal 18 245/45 aan de maximaal toelaatbare snelheid van 190 km / h en de belasting per wiel 710 kg kost ongeveer 12 000. Een set van winterbanden deze kost 48.000. Een veel, maar het is echt de moeite waard. Tegelijkertijd bescheidener afmetingen, zoals R16, kost 26 000 4 stuks. Daarom kunnen we zeggen dat de prijs hier is niet zo groot, hoe meer de kwaliteit van de beoordelingen en tests bevestigen de banden. Bridgestone Ice Cruiser 7000 heeft niet alleen een hoge kosten, maar ook een uitstekende kwaliteit.

Details over de voordelen

Eerst en vooral, op dat zich richt de aandacht van veel automobilisten - de stabiliteit van de stekels te crashen en mechanische schade. Ze hebben een veelvlakkige structuur die een onberispelijke stabiliteit biedt, zelfs bij het rijden op ijs of vast gereden sneeuw. Duurzaam spikes zijn cruciaal voor winterbanden, zodat veel automobilisten kiezen voor dit model. De kern van geharde stekels, zodat mechanische belastingen te weerstaan is echt indrukwekkend.

Ook reviews over Bridgestone Ice Cruiser 7000 bus aan te geven dat het rubber duurzaam, niet alleen volgens de fabrikant, maar ook in de praktijk. Zoals reeds een paar hierboven genoemde, kan het gemakkelijk bestand is tegen meer 4 seizoenen van actieve dienst. Bij het kopen van een compleet pakket van de fabrikant, kunt u een garantie te krijgen voor 5 jaar of 50.000 kilometer. Het zegt dat de "Bridgestone" volledig verantwoordelijk voor de gefabriceerde producten.

Belangrijkste kenmerken van het loopvlak

Stijfheid van het loopvlak - een van de belangrijkste indicatoren. In dit model, dat varieert afhankelijk van het gedeelte van de band. De locaties van de pieken betreden stijver dan op andere sites. Deze beslissing liet een paar om het geluidsniveau te verminderen, hoewel verwachten van spijkerbanden van zijn totale gebrek aan alles wat het is niet nodig. Nog steeds rijden op dat rubber kan comfortabel worden genoemd.

De resultaten van het testen hebben aangetoond dat, in vergelijking met de belangrijkste concurrenten van een bepaalde prijsklasse "Bridgestone" stopt met snel tot 8,7% puur ijs. Het cijfer lijkt misschien klein, maar cruciale winter soms zelfs centimeters. Eigenlijk zijn dit beroemde en banden Bridgestone Ice Cruiser, voor- en nadelen 7000. Reviews, hebben wij rekening gehouden, en nu gaan we verder.

"Velcro" van het Japanse bedrijf

Ten aanzien van dit model is zeer vaak te vinden op de netto positieve feedback. Bridgestone Ice Cruiser 7000 Blizzak Revo GZ, Har-ki, die tests hebben reeds vele malen beschreven, is het respect en de erkenning van miljoenen Russen verdiend. Het feit dat deze "klittenband" van de nieuwe generatie met een groot aantal innovatieve oplossingen. Bijvoorbeeld microporeus loopvlak van Multicell Compound-technologie biedt superieure stabiliteit, zelfs op ijs dat niet eigen is aan het "Velcro".

Als je kijkt naar de spleet onder de microscoop, dan wordt alles duidelijk. Het heeft een aantal holten, pieken, scherpe randen en andere elementen die het mogelijk maken vast te klampen aan onregelmatigheden op het ijs. Daarnaast zijn ontwikkelaars toegevoegd aan de rubbersamenstelling van de vaste deeltjes die moeten omgaan met een zacht ijs. Eigenlijk is dit een van de beste sticky voor uw geld.

om samen te vatten

Dus hebben we gekeken naar de banden "Bridgestone" Japanse bedrijven. Zoals u kunt zien, het heeft een heleboel voordelen, de belangrijkste van die liggen in de duurzaamheid van rubber en zijn doornen. Hoewel het niet allemaal leuke verrassingen te wachten op deze rubberen houder. Band, in vergelijking met concurrenten, minder luidruchtig en goed onderhouden wegen en XL-varianten worden beschouwd als een van de meest duurzame. Zijwand zelfs hobbels en bezuinigingen blijft intact, maar het is een genot duurder dan een conventionele band.

Sommige Europese merken zijn te duur, en niet iedere bestuurder is klaar voor deze kosten. Maar de "Bridgestone" biedt een uitstekende kwaliteit tegen een gemiddelde prijs. Gezien de vele positieve feedback van klanten en de hoge ratings van experts - Een nuttige rubber voor de Russische winter. Bezaaid band is ontworpen voor 5 jaar gebruik en gemakkelijk deze periode te weerstaan. Hierna is band blijft hetzelfde elastisch en niet beschadigd. Dus je moet zeker proberen de "Bridgestone". U zult zeker hou van dit merk voor de kwaliteit ervan.