Nieuws en MaatschappijBeroemdheden

Andrei Doronin: biografie, creativiteit, boeken, recensies en beoordelingen

Nog niet zo lang geleden, boeken waren de enige bron van informatie. Vandaag de dag, meer en meer mensen het trekt de nodige informatie van het internet, niet lastig om te zoeken voor het afstemmen van prints. Echter, er zijn "shark pen", die eenvoudig is waardoor veel netwerk fans terug naar bibliotheken en boekwinkels. Dat een dergelijke is de publicist en schrijver Andrei Doronin.

Over Andrew in een notendop

Andrew - dit is een zeer interessante en creatieve persoon, een biografie die vrijwel niets bekend is. En het ding is, dat voor een lange tijd dat hij in de schaduw van zijn "ster" vrouw was - Olgi Markes. She - een succesvolle zakenvrouw, zanger van de muzikale groep Alai Oli, evenals de eigenaar van het netwerk sekta fitness clubs en organisator van afstandsonderwijs scholen op het gebied van gezonde voeding en lichaamsbeweging.

Het paar getekend voor 2012, en precies een jaar later had het jonge stel een zoon, Jerzy.

problemen met drugs

Lang voordat de officiële schilderij van Olga Andrei Doronin was onvoorzichtig genoeg om te proberen drugs. In het begin gebruikte hij ze gewoon uit verveling, want zijn vrouw was vaak weg. Daarna trokken zij hem zo erg dat hij zonder hen kon gewoon niet doen. Echter, was hij in staat om op tijd stoppen en stop doen. By the way, soortgelijke problemen waren eerder een publicist en zijn vrouw, maar ze ook in geslaagd om hun verlangens voor chemie te overwinnen, verslavend.

De eerste stappen in de creatie van

Toen Olga op tournee was, Andrew schreef vaak haar brieven. Daarin deelde hij een waar gebeurd verhaal dat in één of ander moment met hem en andere mensen plaatsvond. Op een gegeven moment, Olga kwam naar de letters in het hoofd te publiceren, omdat ze leek haar grappig, ontroerend en je vraagt je af. En als de zanger in het verleden, studeerde ze aan de faculteit van Journalistiek, Doronin, zonder twee keer na te denken, is overeengekomen.

De eerste batch van manuscripten naar het jonge paar LJ. Gebruiker reactie waren ze onder de indruk. Volgens Andrew, een merkwaardig gevoel van abonnees willen en onconventionele schrijfstijl van de auteur. Ze besloten om verder te gaan, maar het gebruik van sociale netwerken en persoonlijke website.

En hij begon zijn carrière als schrijver Andrei Doronin. Biografie van deze oorspronkelijke auteur is bescheiden en het is onmogelijk te vinden in het publieke domein. En het ding is dat Andrew is zich te concentreren op zijn werk en heeft niet tot doel om beroemd te worden. Wel is bekend dat de kindertijd van de jonge auteur doorgegeven in Norilsk. Daar schreef hij voor het eerst een nota aan de plaatselijke krant, hoewel het niet bekend is, heeft de goedkeuring van de editor of niet geslaagd. Hij had ook een aantal overtuigingen en hield ervan om poëzie te schrijven.

Wat zegt de auteur over zichzelf?

Doronin - is in de eerste plaats een gewone man met een benijdenswaardige ervaring van de verslaafde, een trouwe echtgenoot en liefhebbende vader, en dan een schrijver. Hij heeft geen roem te zoeken en meer bekend in een kleine kring van mensen. De auteur zelf bescheiden spreekt over zijn eigen literaire prestaties, en beschouwt zichzelf meer amateurs dan professionele meester van de epistolaire genre.

Wat schrijft Andrew?

Op dit moment, Andrey Doronin schreef boeken al geprezen serie Transsiberische Back2Black. Deze twee-deel, maakte een soort verzameling van zijn brieven aan de vrouw die hij liefheeft.

In hen, deelt hij zijn eigen verhaal van verslaving, vertelt over de eindeloze innerlijke strijd met zichzelf, met zijn zwakheden, zegt dat de meest onaangename momenten van de kindertijd, adolescentie en volwassenheid. En, natuurlijk, brengen ze de liefde en romantische notities, verdriet, hopeloosheid, en soms humor.

"Het is mijn persoonlijke paradijs en er is slechts een hel" - dus van zijn boeken zegt Andrey Doronin.

Dat zegt over de auteur Olga Markes?

Over zijn vrouw zegt Olga als een mooi mens. Volgens haar, Andrew - een gesloten, niet erg spraakzaam, maar zeer getalenteerd persoon met een complex karakter. Zij zijn verenigd door een moeilijke lot, bestrijding van drugsverslaving, en nu hebben ze een favoriete zoon.

Kort over Olga en haar rol in het werk van de auteur

Ze ontmoetten elkaar heel toevallig, maar deze bijeenkomst was voor beide fataal. Olga werd voor de auteur van een generator van ideeën. She - zijn vrouw, zijn moeder en zijn muze. Daarnaast solist Alai Oli gaf het idee is niet alleen om een boek op basis van brieven van Andrew's te schrijven, maar nam ook de editing, ontwerp en andere organisatorische zaken. Het is te danken aan haar man, Olga nam de 'pen. " Nu Andrey Doronin - een schrijver.

Transsiberian Back2Black: plot wendingen

Zelf het eerste boek, die eigenlijk bepaalde bekende auteur heeft gebracht is Transsiberische Back2Black. Het werd gepubliceerd in 2013 en is gebaseerd op echte gebeurtenissen die zich met door de schrijver en andere mensen met dezelfde drugsproblemen.

In het midden van de plot - een man die ongeveer 23-25 jaar. Vanaf het eerste hoofdstuk, vertelt hij over zichzelf en zijn eigen dubbelleven: aan de ene kant - het is een verfijnde en creatieve persoon die zich bezighouden met een nogal gewelddadige activiteiten; aan de andere kant - afgewerkt junkie verliezer, die lijden aan eenzaamheid, diverse fobieën en depressie. De enige manier om te vergeten over dit alles - de bedwelmende smaak van het geneesmiddel, die in werkelijkheid zelf heeft geconfronteerd Andrei Doronin.

Het hele leven van de held gaat op zoek naar een nieuwe dosis en geld. Echter, ondanks de overwegend pessimistisch verhaal, de hoofdpersoon nog steeds weet te herstellen van verslaving en anderen over vertellen.

Transsiberian Back2Black: Part Two

Het tweede deel van trans-Siberische Back2Black - een verzameling van brieven en de voortzetting van het eerste deel. Er zijn ook sporen van verslaving thema, hoewel het niet zo sterk uitgedrukt. Echter, het is allemaal hetzelfde Andrei Doronin. Boeken, recensies, beoordelingen van de werken van deze schrijver, om precies te zijn, kan informatie over hen te vinden in ons artikel.

In het tweede deel is al bekend bij ons allemaal als de hoofdpersoon worstelen met hun angsten, verveling, en problemen, met behulp van niet-traditionele methoden. Daarin kun je een heleboel interessante mystieke verhalen in verband met de verandering van de houding van mensen te vinden "zittend op de top." In grote lijnen, kunt u al deze materialen, die niet zijn opgenomen in het vorige deel van de collectie te zien.

Alle boeken (Andrey Doronin): kenmerken van het schrijven

De stijl en manier van schrijven van de auteur is grotendeels anders dan de anderen. Vanaf de eerste werken van steken opvallende eenvoud overdracht materiaal. U zult niet complex literaire of artistieke beelden van revoluties vinden in de beschrijvingen van de natuur. De Transsiberische Back2Black eenvoudig en realistisch, net als in het leven.

Het is interessant dat bij het schrijven van Transsiberische Back2Black auteur, aarzel dan niet om godslastering te gebruiken. En nog belangrijker, het zal geen schade, maar integendeel, geeft een bijzondere smaak van haar collecties. De taak van de auteur was om de overdracht van informatie "uncut", en niet in zijn opzet versiering. Daarom is het thema van de drugsverslaving in de boeken geopenbaard Doronin is verachtelijk en vreselijke vorm waarin het is. En de conclusies uit het lezen van iedereen kan maken voor zichzelf.

Welke versies van de beschikking van de lezer collecties?

beschikbaar zijn er verschillende opties schrijver boeken in gedrukte en elektronische vorm. Ook kan iedereen een audioboek te downloaden. In de zeer nabije toekomst, zoals de auteur conclusies, is gepland om het uur steekproef van Transsiberische Back2Black, die in een soort audiosbornik zal treden te maken. Volgens voorlopige informatie, zal het een reeks van grote verhalen met deze video en een weegschaal zijn.