Russische comedy films en tv-programma's: ratings, reviews, beschrijvingen en beoordelingen

Russische man - een geweldige persoonlijkheid. Als je huilen, dan snikken toen te lopen, dan is het verlies van de puls, als de droom van de gouden bergen, als je lacht, je huilen. En om de meest levendige emoties oproepen, we schieten prachtige Russische comedy films. Ze maken plezier van dergelijke ondeugden als omkoping en overspel, leuke humor van de eenvoud en naïviteit dorpelingen. Sterker nog, het maakt niet uit hoeveel grappige verhalen, Russische comedy films over dorp te verlaten altijd een blijvende indruk.

Zeven komedies, waardoor nicker onvermoeibaar

Top Russische comedy films en series zinken diep in de ziel. Het is in dit effect hebben de volgende foto (de rating van de meest succesvolle):

1. "Liefde en Duiven".
  2. "30 Dates".
  3. "8 First Dates."
  4. "What Men Talk About".
  5. "Radio Day".
  6. "Bartender".
  7. "De bruid tegen elke prijs."

"Liefde en Duiven"

Meeste kijkers vasthouden films over het Russische dorp. Komedie avontuur, romantiek en zelfs science fiction Sovjet-tijden leiden tot een waar genot, maar een eenvoudige mentaal beeld - onderscheiden van de concurrentie. De film "Love en Duiven" verwijst naar het genre van de romantische komedie en is de derde full-length werk van regisseur Vladimir Menshov. In het hart van de lyrische komedie is een liefdesverhaal tussen een verloren echtgenoot, trotse vrouw en verraderlijk razluchnitsa. Een bijzondere charme van de Russische comedy films zijn te wijten aan een ongelooflijk getalenteerde en charismatische acteur. De hoofdpersonen in de film "Love en Duiven" gespeeld door Aleksandr Mihaylov, Nina Doroshina en Ljoedmila Markovna Gurchenko. Het begint in de film al in het Russisch volksverhaal. Er was eens een eenvoudige boer Vasily, hij was zo luidruchtig pyshnotelye vrouw Nadezhda en drie kinderen. Een man in dit leven en geen vlieg kwaad, hij werkte prima, mijn vrouw geliefd en gerespecteerd, en aan de zijkant van alcohol en keek niet eens, nou ja, behalve dat soms lick bier. Maar er was één passie Basil - White-winged duiven. Ze vervolgens Basil en het geld geïnvesteerd, eerlijk verdiend, dan verontruste en zijn vrouw zuinig. Maar de duiven zou niet in staat zijn om de idylle van de familie te vernietigen, zo niet een dame stad zo nieuwbakken. Basil ontmoette haar in een resort waar de blessure genezen productie. Dus gehuld Basil vakantieliefde dat hij niet terug te keren naar het huis moeder en verbleven in de stad bruist van de nieuwe liefde. Maar de ziel van de eenvoudige man was nog niet klaar voor een dergelijke significante verandering, en zijn hart werd verscheurd vogels wit-gevleugelde, maar de vrouw, zoete hart - Nadyushka.

"30 Dates"

Lachen tot tranen veroorzaken moderne comedy films. Russische melodrama vaak verwijderd in de komedie genre. "30 Dates" - is een van de helderste komische melodrama 2015. Zoals gebruikelijk, na het bekijken van de film het publiek verdeeld in twee kampen. Lees eerst met vreugde dat de film super, erg grappig en vriendelijk, en Natalia Medvedev mooi niet alleen in de grappige momenten, maar ook dramatisch. Het tweede kamp dacht het publiek dat de film is eenvoudig, saai, en te inspecteren voor het einde van het verlangen zich niet voordoet. In het hart van het beeld - de hoofdpersoon Dasha, wiens relatie met de jonge man niet de bruiloft komen. Een paar van de ruzie, en een man breekt, en dit Dasha stort zich in wanhoop. Met het oog op de zoete hart van de mens terug te keren, is de hoofdpersoon geschreven om de opleiding van dezelfde naam, "30 Dates". Trainer van het evenement belooft dat als gaan voor een maand in de dertig data, dan is er de liefde zelf. Dasha aanvaardt de uitdaging, maar gewoon de vraag of aan de voorwaarde dat op de weg zijn er perverselingen, jongen mama's, en slechts een zeer vreemde man te vervullen?

"8 First Dates"

Russische comedy series, films bevatten vaak een stuk van fictie. "8 First Dates" - een film over de systematische vergadering van de twee jongste op dezelfde plaats zonder hun wil. Ik vraag me af hoe zo? Hun lot tussenbeide hogere macht, waardoor Geloof en Nikita, tijd doorbrengen in een nachtclub, een dag wakker samen. In eerste instantie dacht ze dat de reden voor zo lastige situatie uitgegroeid tot een groot aantal van het drinken van alcohol en vertroebelde geest. Maar er was het! Elke dag, ze slapen in hun bedden naast, voelen ze zich geliefd bij mannen en vrouwen, maar nog steeds wakker samen. En zo blijft zo lang als jonge mensen niet begrijpen dat om te betogen met het lot nutteloos. De kijker zo'n fantastisch verhaal was verslaafd, en het netwerk is gevuld met een verscheidenheid aan beoordelingen van de categorie van de "good good movie", "waardig van de plot," "een geweldig idee, wordt de film aanbevolen voor het bekijken."

What Men Talk About

"Quartet" humor niet te houden, en als ze allemaal Russische comedy films, "What Men Talk About" oprecht gedwongen om te lachen in de voorkant van de TV. Het feit dat de film is prachtig, bevestigt de epitheta, die zijn opgenomen in een beoordeling over het: eerlijk, mooi, prachtig, uitstekend, intelligente film. Zodat het publiek het leuk vond? Het verhaal van vier mannen die hun diepste geheimen prijs te geven tijdens het reizen auto, begonnen ze om een pauze van hun families te nemen. Maar op een manier Camille, Sasha, Alex en Glorie blijven vrouwen, kinderen, ontrouw, auto's te bespreken, en dan zeker in een zeer grappige en provocerende situatie. Vooral beïnvloedbare vrouwen beter om niet te kijken naar de film, omdat het de geheimen van de meeste van deze mensen openbaart, en bovendien, bijna elke vrouw vindt in de geliefde hoofdrolspelers zelf ... De enige vraag is of het klaar is voor een dergelijke openbaring ...

"Radio Day"

"Radio Day" - een van de beste schilderijen, de bevestiging van het feit dat de echte humor bevatten en Russische films. Komedie avontuur en melodrama - een film in elk genre in "Quartet" blijkt groot. De "Dag van de Radio" beschrijft een gekke dag op het fictieve radiostation. De film laat zien hoe radio presentatoren vakkundig bergen kan maken uit molshopen en "run" zijn provocerend en creatief nieuws dat zij zich tot enige verwarring komen. Bijvoorbeeld, van "Radio Day" kijker erkent dat een Noord-Amerikaanse konijn-boring, en Braziliaanse bidentate chernopopik podkustovny polliwog vertegenwoordigen. De hoofdpersonen in de film gespeeld door de schitterende Leonid Baratz, Rostislav Hait, Nonna Grishaeva, Kamil Larin en Alexander Demidov. Wat doen de kijkers over de film? Het publiek vond het geweldig!

"Bartender"

Zeker ieder mens zou willen zowel mooi om duizeligheid en bruisende humoristische en geestige en talentvolle in alle gebieden. Is het mogelijk? Ja, als een personage Vitaliya Gogunskogo in "Bartender". Net als veel andere Russische comedy films, "Bartender" speelt op complexen van mensen. De hoofdpersoon Vadik was zeer bescheiden en zakompleksovannym jonge man, voortdurend denken nederlaag, nam hij nooit de kwestie sterk. Eens te meer geconfronteerd met een tegenslag, kijkt hij naar de bar, waar de barman geeft hem een cocktail die hem nu past. Als de golf van een toverstaf, werd Vadim meer zelfvertrouwen en goed vertrouwd met de schoonheid van Julia. Om voordeel te kijken in verschillende situaties, Vadim toepassingen zijn vele prachtige cocktails, die het tegenovergestelde effect hebben. Het gevolgen borrel sturen Vadik in verschillende komische situaties. De kijker prees de film, noemde het leuk en makkelijk, maar het idee is nog steeds op het oordeel van de accountant, is te middelmatig. Fans van romantische verhalen vinden hem een mysterieuze en zeer sensueel.

"De bruid tegen elke prijs"

Russische comedy films met Paul Will, met in de hoofdrol gewoon gedoemd tot succes. In "The Bride koste wat het kost:" Zal kreeg de rol van Lovelace, de alpha mannelijke en vrouwelijke huisdier Stas topmanager. De hoofdpersoon is in staat absoluut elke vrouw voor de geest te brengen, en de vrouw van zijn VIP cliënt is geen uitzondering. Wanneer u het appartement minnares verlaten Stas zegt dat de bestuurder van de klant. Vragen om verdenkingen Stas beslist om de situatie recht te zetten. Om het contract te houden en om zijn leven te redden, besluit hij om het uiterlijk van een stabiele en serieuze relatie te creëren. Is het makkelijk te krijgen Stas vinden van de juiste vrouw? Dit leer je door te kijken naar de film "The Bride koste wat het kost." De kijker prees het acteertalent van Paul Will en liet tal van reviews, volgens welke de film - koel, humor - normaal en Stas - echt extreem. Maar anders zou het niet zijn, want Pavel Volja is echt mooi als een smoothie, die ook een groot gevoel voor humor heeft.