Review: de beste RPG van alle tijden

Vandaag praten we over de top drie van de winnaars, die werd opgenomen in de nominatie "De beste RPG's aller tijden." Maar bovenal, we moeten een paar woorden zeggen direct aan het genre. Voorbij zijn de dagen dat de beste (inclusief RPG) computer entertainment was waar ontwikkelaars "nalyapali" meer eentonig missies in haast. De technologie staat niet stil, en, net als de rest van de game-industrie, de ontwikkeling van genres - ieder op zijn eigen manier. Maar laten we direct naar de zaak. En tot slot, laten we leren over de kandidaten die zullen strijden om de titel van "Beste RPG van alle tijden ...".

de derde plaats

Het opent de top drie, zonder twijfel, de beste RPG spel in de stijl van "ruimte fantasie» Mass Effect. En het recht zou zijn om deze lijst, alle drie de delen van het spel te maken, aangezien deze trilogie heeft gemaakt in zijn tijd furore in de gaming industrie gecreëerd. En het is niet zozeer interessant quest-systeem of slim ontworpen idee van de nivellering je karakter, maar in de volledige vrijheid van keuze, die ons een spel geeft. U wilt een schurk of dobryachkom zijn? Alsjeblieft, dit is niet nieuw. U wilt een vrouw of een man te zijn? Noble of kwaad? Greedy of gul? Patriot van het menselijk ras , of tolerant tot allen? Ja, wat kan ik zeggen, als het spel zelfs seksuele oriëntatie kan worden geselecteerd op wil! In het algemeen is Mass Effect is een waardige vertegenwoordiger van de serie, die zeker de aandacht en de tijd die u zal besteden aan de passage waard, want in ruil krijg je een veel emoties!

de tweede plaats

De tweede plaats in de categorie "Best RPG van alle tijden" neemt de reeks Dragon Age games. In de eerste plaats dankzij de vele interessante en complexe missies, het draaien van het spel in een echte detective. Naast een complex, maar zeer functioneel systeem tactische control elk teken in de groep afzonderlijk. Een breed scala aan keuze van wapens en armor, de bestrijding van spreuken en andere aspecten van de gameplay, in combinatie met een goed ontworpen motor en een enorme spelwereld en het creëren van die blijvende indruk dat maakt Dragon Age opnieuw en opnieuw gaan!

top

Vreemd genoeg, maar zelfs de beste RPG's aller tijden inferieur aan oude games, die, naar het schijnt, de tijd is gekomen en vergeten, maar helaas, de legendes zijn niet gemakkelijk te vergeten! «Fable: The Lost Head" - verhaal van een jongen wiens familie stierf in het begin van het verhaal. Fate belooft hem om een held te zijn, maar aan wiens kant hij zal nemen, is volledig afhankelijk van u! Gewoon prachtig plot, interessant en kleurrijke game wereld - zonder twijfel, van Fable verdient de eerste plaats in de categorie. Wees een held, helder en schoon, als een engel of kwaad gehoornde (letterlijk) een demon op de loer in de nacht - het is aan jou. Het persoonlijke leven, kapsels, tatoeages, bepantsering en kleding, een enorme keuze aan wapens, huis - kan niet een lijst van alle dingen die je kunt doen in Fable!

Samenvattend

Spreken van video games in het algemeen, is het moeilijk de trend van een geleidelijke "afsterven" smart games waar je uren zou kunnen besteden om niet te merken aan één enkele missie passeren. Maar terwijl in leven RPG-genre, en blijft te hopen dat er altijd een geschikt speeltje voor brain training zal zijn!