"Happy Together": de acteurs. "Happy Together". "Happy Together": opmerkingen en recensies

Binnenlands project, gebaseerd op de buitenlandse hit 90, stevig het publiek TNT kanaal voor zes seizoenen. Gerijpt in een comedy stijl, relaties binnen het gezin Bukin gepresenteerd in de serie "Happy Together", de acteurs en de rol die al lange tijd geliefd bij alle liefhebbers van het beeld.

maak eenvoudig

Hoewel "Happy Together" is een directe aanpassing van de Amerikaanse film "Married ... with Children", namen ze snel wortel in ons land. Kenmerkend is het ontbreken van narratieven. Elke nieuwe serie is niet gerelateerd aan de vorige aflevering, maar een dergelijke verbinding is nog steeds duidelijk in het verhaal van de serie. Hij vertelt over het leven en de thuisbasis leven van een eenvoudige familie in Yekaterinburg. Situatie comedy of sitcom - dit is de officiële stijl van "Happy Together". Acteurs speelde de personages, evenals een aantal interessante feiten wordt het object van onze verdere overweging.

productie complexiteit

Zelfs de meest toegewijde fans van de serie, die hij wist te verwerven, weet niet wat moeilijkheden gehad om de makers te ervaren. Is eigenaar van de rechten op de originele serie, Sony Pictures Russische aanpassing op basis van de ingediende verhaallijn toe te staan. Dit betekende dat na het derde seizoen van de show zou moeten worden gesloten. Dit werd gedaan. Echter, het beeld kwam om lief te hebben het publiek eiste de voortzetting van "Happy Together". Acteurs biografie die hieronder zal worden besproken, samen met de leiding van TNT maakte een speciale promotionele video. Het doel was om iedereen te bellen om deel te nemen aan de competitie voor de meest originele scenario idee. Zo is van de vierde tot het zesde seizoen van de show kreeg een eigen verhaallijn, niet verbonden met de Amerikaanse origineel.

Uitbreiding van de show bleek de beste oplossing voor iedereen die betrokken was bij de verfilming van "Happy Together" zijn: de acteurs in staat waren om door een andere drie seizoenen te vorderen. Sinds 2013 stopte de productie, het management van TNT een verklaring afgegeven over de sluiting van de show.

Het hoofdscherm beelden

Kunnen we noemen Bukin gelukkig gezin? Deze vraag wordt vaak gesteld fans van de film. Het perceel is gebouwd rond de Gena Bukin. De vader wil iets meer, maar wordt gedwongen om damesschoenen verkopen. Zijn vrouw Dasha, spectaculaire schoonheid met een bochtige vorm, om thuis te zitten en het kijken naar soaps. Silly dochter Licht en slimme zoon van Roma geabsorbeerd door persoonlijke ervaringen. Neighbor Lena en twee van haar man (oud-) brengen uiteenlopende, vaak "oshivayas" op Bukin ...

Het maken van helden vol misfits, de makers van de serie vaak ze overgeven allerlei problemen die Bukin besloten in hun gebruikelijke komische manier.

"Happy Together": de acteurs

De namen van de acteurs, speelde in de tv-serie, was bekend. Voor de betrokken zijn bij de show acteurs was een groot lanceerplatform om hun loopbaan voort te zetten. Lijst van de belangrijkste betrokken kunstenaars zijn onder andere Viktor Loginov, Natalia Bochkarev, Aleksandra Yakina, Yuliyu Zaharovu, Daria Sagalova, Alekseya Sekirina, Ilyu Butkovskogo, Paul Savinkov.

Waar hij daar en handig was geboren

De werking van "Happy Together" vindt plaats in Yekaterinburg. De auteurs wilden niet de geschiedenis van de familie te laten zien, is een typisch "Moskovieten". Integendeel, was het doel om het leven van een provinciale familie te laten zien.

De acteurs van de film "Happy Together" in de eerste plaats met betrekking tot de leidende man. Op Gena Bukin, zoals Victoria Loginova, de serie houdt. Op school, realiseerde hij zich dat hij wilde deelnemen aan play-acting, en ingeschreven in toneelschool. Rond deze tijd, Victor bond de knoop, geprobeerd verschillende banen om zijn gezin te onderhouden.

Zoals erkend door Loginov, hij - precies het tegenovergestelde van zijn karakter. Om op een nieuwe manier de acteur had om het beeld volledig te veranderen in te voeren. In de hoofdstad, waar hij verhuisde om te filmen, creatieve toekomst wachtte hem zodra hij bekend met de release van de serie werd, Loginov ontving vele aanbiedingen. In aanvulling op haar core business, Victor fungeert vaak als een tv-presentator.

Charisma - bloed

Acteurs "Happy Together" omvatten heldere Natalia Bochkarev, die voldoen aan de afbeelding van een huisvrouw Dashi. De wens om actrice te worden, net als Loginova, kwam uit schooljaren en de ster van het scherm. Een inwoner van Gorky, Natalya ging de toneelschool, en besloot toen om zijn geluk in Moskou proberen. Hier werd ze onmiddellijk ingeschreven in het Moscow Art Theater, en na de voltooiing ervan - in het toneelgezelschap Olega Tabakova. Ook speelde in de vernoemd naar Tsjechov theater. De populariteit van de actrice kwam met de release van "Happy Together". Na hem, speelde ze in diverse succesvolle films. Natalya was getrouwd, ze heeft twee kinderen.

Stom in het beeld

Niet alleen de oudere generatie is actief betrokken bij het perceel. Bukin nakomelingen nemen een belangrijke plaats in de serie, vaak het slepen van een deken van toeschouwer belangstelling voor zichzelf.

Maar wat de schrijvers hebben niet geregistreerd karakters, een grote verantwoordelijkheid om hun performers toevertrouwd. Daria Sagalova als de rest van de cast, "Happy Together", was bijna niemand onbekende kunstenaar. In tegenstelling tot collega's, uitgegroeid tot een ster Dasha heeft het scherm niet willen. Sinds mijn kindertijd was ze geïnteresseerd in choreografie en dans professioneel. Toen ze in de 11de rang was, werd ze uitgenodigd om "Assepoester" te spelen. Het bleek dat het meisje is getalenteerd in deze richting. Dit werd gevolgd door "De Notenkraker" en de prestaties van andere kinderen. Daria heeft deelgenomen aan verschillende televisieprogramma's. Trouw te blijven aan zijn favoriete tijdverdrijf, Sagalova opende haar eigen dansschool.

Kijkend naar Light Bukin, met het publiek de indruk dat voor hen - een nogal domme blonde. Dit was het soort heldin. Gelukkig heeft Daria lang bleek te zijn helemaal niet zoals zij. Het programma "Intuition", dat is een toonaangevende Viktor Loginov, won ze een grote som geld.

Van bescheidenheid heldendom

Roma Bukin verschillende intelligentie en bescheidenheid. Bijzonder moeilijk voor hem gezien de relatie met het andere geslacht. Acteurs "Happy Together" bijgevuld jonge Aleksandrom Yakinym. Een inwoner van Tsjechov in de buurt van Moskou, in 2012 studeerde hij af GITIS, en in de serie kwam zonder acteren onderwijs. Maar dat had geen invloed op het feit dat het beeld van Roma Bukin goed werd gespeeld. Na verheerlijkt zijn serie "Happy Together" Alexander speelde in een succesvol project - "The Eighties", vertelt over het leven van jongeren in de afgelopen decennia. Hier Yakin belichaamt brutaler Vanya Smirnov. De film werd uitgezonden op het kanaal STS, verzamelde een goede rating.

"Happy Together": de acteurs en de rol van het tweede plan

Bukin buurman Lena - Bright heldin van de serie. Ze matig impulsief, heeft een explosieve temperament en een scherpe tong, en toch is het vaak plagen Gena Bukin. Wat kunnen we zeggen over de actrice Yulii Zaharovoy?

Ze werd geboren in 1980. In het begin van 2000 verhuisde hij van huis naar de hoofdstad van Tula, waar hij ingeschreven in de kunstacademie. Het is al lang gediend in diverse theaters. Tv-debuut in de films "Erop of eronder" en "Balzac Age ...". Op het grote scherm verschijnt zelden, de voorkeur theater carrière.

running verleden

Uitvoerder van de eerste Lena's echtgenoot, Alexey Sekirin, handelde in films sinds 2003. Tot zijn bekendste film werken - schilderijen "Airport" en de negende van de "Soldier". Afgezien van de belangrijkste activiteiten, hij speelt veel van theater, lid van de muzikale groep uitvoert. In "Happy Together" acteur bleef niet lang - de plot Elena Stepanova verdund met Eugene, en binnenkort trouwt met een andere man.

Er zijn maar weinig acteurs "Happy Together" kan bogen op zo'n filmografie die heeft Aleksey Sekirin. Voor en na het project, speelde hij in een aantal binnenlandse hit films, waaronder "Het is de deli nummer 1", "Trap voor Assepoester", "vrouwelijke arts". Binnen vijf jaar, de acteur ontmoette de zangeres Anastasia Stotskaya.

Het publiek kan niet voor de gek houden

Sinds de release van "Happy Together" werden meer dan eens bekritiseerd. Film experts hebben een negatieve houding ten opzichte van de serie, noemde het een mislukte poging tot woordspelingen tonen de ware kant van veel van de families van vandaag. Anderen noemde het project een grote kans om te lachen om zichzelf. Volgens de reacties van de kijkers, de acteurs van de serie "Happy Together" perfect uitgevoerde beelden van een excentrieke familie van het voorschrijven van schrijvers. Voor hen is met betrekking tot de meest tv-serie, niet te lichtvaardig worden genomen. Dit is vooral een humoristisch project komische tv-serie, die is ontworpen om te entertainen.

schandalig Events

Maar kritiek, wat het ook moge zijn - is niet het ergste dat het project kan verwachten. De serie kreeg vele duizenden leger van fans, maar zoals later bleek, niet iedereen is in staat om te zien hoe de show zelf, en de hoofdrolspelers "Happy Together". "Naked" acteurs samengesteld door computer collage, druk op de Internet middelen. Wat is er gedaan, en het blijft een mysterie. Misschien zou de tegenstanders, waardoor de bemanning te beledigen. In een andere versie van een dergelijke stap werd gemaakt om kunstmatig verhogen van de ranking van de serie. Misschien oplichters in de hoop dat is niet de plot, en de "naaktheid" oorzaak vervoering.