ReizendReistips

"Dinosaur Stad" (ENEA): reviews, openingstijden, routebeschrijvingen, foto's

VVC nieuw leven ingeblazen de laatste tijd wil Moskovieten en bezoekers een verscheidenheid van verrassingen. Bijvoorbeeld, voor een aantal maanden, er werkt een interactieve tentoonstelling "Stad van de dinosauriërs" (ENEA), beoordelingen van die meestal positief. Moskou - niet de eerste Europese hoofdstad, die een enorme uiteenzetting van dit bijzondere project ontvouwde, en waar kijkers zijn al in staat om hem te ontmoeten, gaf toe dat hij zeer informatief en interessant. Als u nog niet besloten of een interactieve reis in het tijdperk van de dinosaurussen en vliegende reptielen te maken, vertrouwd te maken met de onderstaande informatie.

Over het project en de maker

In 2003, de beroemde Argentijnse producent Ezequiel Pena had het idee om een ongewoon paleontologische museum te creëren. Misschien is de bron van inspiratie voor hem om beroemde films worden Spielbergs Jurassic Park. Hoe het ook zij, het schuim nam de zaak en bracht om te werken aan zijn geesteskind bekende paleontologen die waren te helpen creëren de meest realistische kopieën van prehistorische dieren. Als gevolg hiervan, in 2008, zijn er enkele tientallen geweest bewegen realistische mock-ups van de dinosauriërs, die een idee over de wezens die de aarde miljoenen jaren geleden bewoond geven.

Ten eerste, voor meerdere jaren, werd de expositie getoond in Buenos Aires en andere steden van Argentinië, waar hij genoot grote populariteit. Na verloop van tijd werd het bestaan van een dergelijke interessant project bekend in het buitenland, en werd uitgenodigd in verschillende landen aan te tonen. Ten slotte is in de winter van vorig jaar de tentoonstelling in Rusland was, zag de Moskovieten en bezoekers.

paviljoen 57

Zoals reeds vermeld, is de plek gevestigd in Moskou, "City of the Dinosaurs" - Exhibition Center, Pavilion 57. Deze keuze is heel natuurlijk, zoals de tentoonstelling heeft een oppervlakte van 5000 vierkante meter. m, vertoont een aantal mooie massief en "hoge groei", dus was het noodzakelijk om een voldoende ruime gebouw, dat gemakkelijk toegankelijk is voor bezoekers te vinden.

Beschrijving "dinosaurus stad"

De tentoonstelling wordt georganiseerd op het principe van het doolhof waarin je nodig hebt om een veel inspanning en vindingrijkheid om niet te verdwalen te maken. Op het grondgebied van 5000 vierkante meter. ben gereconstitueerde sfeer jungle Jurassic met tjilpende krekels, imitatie sterrenhemel, en verschillende natuurlijke fenomenen (donder bliksem en wind). Eenmaal in de verwarde doolhof, de jonge onderzoekers van het verleden van onze planeet zich kunnen onderdompelen in de "verloren wereld" en voel jezelf terug in de tijd. Naast elke hagedis-tentoonstelling is een label dat gedetailleerde informatie over wanneer en waar het dier leefde, wat te eten, wat was de duur van zijn leven, hoeveel eieren waren in een koppeling, en andere interessante gegevens bevat. Zodat kinderen en volwassenen leren veel nieuwe en soms onverwachte prehistorische bewoners van onze planeet.

Prijzen en de planning van de tentoonstelling

Het eerste wat om uit te vinden, de beslissing om de "City of the Dinosaurs" (ENEA), bezoek - werkuren. Dus, een bezoek aan de tentoonstelling in de week kunnen zijn van 's middags tot 22.00 uur en in het weekend en op feestdagen de deuren open voor bezoekers 11:00-22:00. Als voor de prijzen, dan is elke weekdag korting tickets kosten 350 roebel voor volwassenen en gewone weekdagen 550 roebel, en voor kinderen - 450 roebel. Als u besluit om de "City of the Dinosaurs" (ENEA) te gaan op vakantie of in het weekend, dan voor een bezoek aan studenten en jongere kinderen zullen moeten 550 roebel te betalen, en voor volwassenen - 750 roebel.

workshops

"Dinosaur Stad" (ENEA) - is een wetenschappelijke en educatieve project, dus het organiseerde een groot aantal workshops en lessen, die door wetenschappers worden uitgevoerd met het oog op te wekken bij kinderen een belang in de natuurwetenschappen. Bijvoorbeeld, uw kind kan "print" een dinosaurus skelet op een speciale 3-D printer, om te leren om te schilderen aardewerk en weven armbanden, alsmede deel te nemen aan buiten spelen met hun ouders. En hij bood neer te leggen paleontologische puzzel, nemen deel aan de opgravingen in een gigantische zandbak en maak een reis "lopen de geschiedenis." Tijdens een lezing, gevolgd door een diavoorstelling, vindt hij veel interessante feiten over het verleden van onze planeet en de levensvormen die bestonden op aarde lang vóór het verschijnen van primaten en Homo sapiens.

Op het grondgebied van het paviljoen is gelegen en een kleine bioscoop waar tonen de wetenschappelijke en educatieve film over prehistorische reptielen en enorme gevederde wezens die de voorlopers van de moderne vogels zijn. Bovendien, door een bezoek aan de "City of the Dinosaurs" (ENEA, hoe om hier te komen - zullen later worden beschreven), kunt u kopen in een speciale cabine voor uw kinderen t-shirts en hoodies met het symbool van de tentoonstelling. Er is ook verkocht bordspellen over relevante onderwerpen en speelgoed in de vorm van dinosaurussen.

Sommige hagedissen kan worden gezien

De tentoonstelling presenteert de fossiele reptielen, meer dan drie dozijn. Deze kleine, vergeleken met de rest, groene pachycephalosauria en Iguanodon, die in Europa gewoond, en heel mooi Edmontosaurus. Bovendien, in de "jungle" van de tentoonstelling "live" styracosaurus met een grote papegaai snavel, grote ornithomimus met een klein hoofd, een gruwelijke gevederde Microraptor, tuojiangosaurus, die ooit leefde op het grondgebied van het moderne China, en vele andere herbivoor en vleesetende wezens. Zo kan worden gesteld dat in de "Stad van dinosaurussen" zijn bijna alle soorten van prehistorische reptielen die de mens kent. Echter, hun uiterlijk - het is niet een verzinsel van iemands verbeelding, maar het resultaat van ernstige onderzoekers, de uitvoering van de methodes van computersimulatie op basis van de skeletten, gevonden door archeologen.

"Dinosaur Stad" (Exhibition Center, paviljoen 57): locatie kaart

Onmiddellijk moet ik zeggen dat de plaats van de tentoonstelling is gevestigd, is vrij ver van de hoofdingang van het beurscomplex. Als u besluit om het te krijgen op de voet via het grondgebied ENEA, moet je eerst naar het paviljoen "Oekraïne" - mooie faciliteiten met een spits met daarop een ster, en rond het op de rechterkant. Dan aan uw rechterhand zal een lange, lage opkomst gebouw van glas en beton - Pavilion 57.

In de "City of the Dinosaurs" (ENEA), een foto van die geven slechts een afstandsbediening idee dat er te zien is, kan worden bereikt met speciale bussen. Ze draaien op het gehele grondgebied van het beurscomplex en vertrekken vanaf de bushalte ligt aan de hoofdingang.

"Dinosaur Stad" (ENEA): beoordelingen

Tijdens zijn verblijf in Moskou, de tentoonstelling werd bezocht door duizenden toeristen en inwoners van de hoofdstad, met inbegrip van schoolkinderen. Te oordelen naar de beoordelingen, de "City of the Dinosaurs" (Exhibition Center, Pavilion 57), het circuit waarvan hierboven is weergegeven, is de meerderheid van hen leek erg interessant. Heel vaak kun je de enthousiaste uitspraken van kinderen te horen, als de kleinste waargenomen Bezoekers wandelen door het paviljoen 57 als een uitstapje naar de dierentuin, waar in plaats van de gebruikelijke zebra's, olifanten, giraffen en apen te zien bewegen en grommen Gorynycha slang of een draak fee.

verdere plannen

"Dinosaur Stad" (ENEA, hoe er te komen, je al weet) niet altijd te vinden in Hal 57. Het feit dat de site is erg populair, er is geen blootstelling duurt niet lang blijven. Tot grote vreugde van al degenen die bang zijn om niet te tijd om de "City of the Dinosaurs" te bezoeken (ENEA), die beoordelingen leiden tot een verlangen om hun kinderen daar te nemen, zal de tentoonstelling worden gevestigd in de hoofdstad van meer dan een maand, of beter gezegd, tot medio januari 2016. Gewoon het late voorjaar kan worden bezocht in het Centraal Children's winkel, die is gevestigd in het Lubyanka. De expositie zal worden genoemd "Show of the Dinosaurs" en zal worden gevestigd op de 5e verdieping van het gebouw aan: (. M "Kuznetsky Most" / "Lubyanka") Theater Way, 5. Tentoonstelling dagelijks geopend van 10:00 tot 22:00 en tickets zullen beschikbaar zijn op de website van het project, worden "The show van dinosaurussen." Daarnaast zullen zij rechtstreeks worden verkocht in het winkelcentrum.

Zorg ervoor dat u de "City of the Dinosaurs" (ENEA) te bezoeken. Reviews tonen aan dat er vele interessante dingen te vinden, en u kunt ontspannen in de "Dino-cafe" zal zijn. Daarnaast zullen de kinderen deelnemen aan wedstrijden en spelletjes georganiseerd door de animators, en een bezoek aan deze Indiase tipi's. Zoals voor volwassenen, zullen zij in staat zijn om interessante foto's te tekenen op een speciaal aangewezen plaats, waar u kunt klimmen op de dinosaurus of klimmen in een gigantisch ei. U kunt ook gebruik maken van de diensten van professionele fotografen, het regelen van een fotoshoot op een achtergrond van de exposities.