De film "Trainee": recensies van het publiek, cast leden

Sommige kijkers zijn sceptisch over het uiterlijk op het scherm van eeuwenoude Hollywood-sterren, en geloven dat als de acteur meer dan 70 jaar is, zal hij niet langer worden uitgenodigd om te verschijnen in een kwaliteit, interessante en waardevolle film. Een uitzondering op deze regel was de film "Trainee". Commentaar van de toeschouwers die de bioscoop hebben bezocht, evenals een kennis van de cast van de foto, zullen we u in de volgende publicatie voor de nieuwigheden van de bioscoop presenteren.

Master of Reincarnation

Geregisseerd door Nancy Myers heeft zichzelf op de beste kant gevestigd, aan de hand van zo beroemde films als "What Women Want" en "Exchange Holidays". Haar werk kan worden beschouwd als een klassieker van het genre van romantische komedie. Meestal nodigt Nancy alleen prominente acteurs uit tot de hoofdrollen. Dus het gebeurde met haar volgende werk - de film "Trainee". De lengte van de film is 121 minuten en de hele kijker heeft de gelegenheid om te genieten van het werk van de grote acteur Robert De Niro.

Sommige fans van de bioscoop met ervaring zullen niet gewend zijn om De Niro te zien in de rol van 'Gods paardebloem', de weduwe van Ben Whitaker. Maar voor onze ogen zijn er beelden van beruchte scoundrels, scoundrels en criminelen, die in de jongere jaren door de acteur worden gespeeld. De zeer beelden waarvoor hij de verdiende erkenning van critici en de liefde van het publiek kreeg. Niettemin bewijst De Niro dat niets onmogelijk is, en makkelijk omgezet wordt in een oude man, probeert iets na de dood van zijn vrouw te doen.

Selectie van acteurs

Vandaag hebben we het over een nieuwe melodrama met elementen van komedie, dat is de film 'Trainee'. Met Robert De Niro kwam Nancy Myers in contact nadat haar project weigerde deel te nemen, een andere Hollywood mastodont - Jack Nicholson. Misschien is dit voor de beste. Het is nieuwsgierig dat de situatie met de belangrijkste vrouwelijke rol bijna hetzelfde was.

Oorspronkelijk was Jules Austen, hoofd van de online modewinkel, gerekend met Reese Witherspoon. Oscar-winnende actrice kwam zelfs overeen om deel te nemen aan de shootings. Echter, na een tijdje werd ze gedwongen het project te verlaten, met als gevolg te veel werkgelegenheid. Nou, gevraagde actrices kunnen zich veroorloven om te kiezen. Dus, de film "Trainee" (beschrijving en recensies die we in onze recensie zullen presenteren) ontving niet minder charismatische en levendige actrice - Anne Hathaway. Ze bracht het lint een vleugje charme, genade en echte glamour.

Rol van het tweede plan

Naast deze twee charismatische hoofdpersonages heeft de creatie van Nancy Myers steun ontvangen in de persoon van de extravagante en ageless René Rousseau. Heb je niet tijd gehad om de film "Intern" te bekijken? Acteurs Nat Woolf, Adam Devine, Anders Holm, Wallis-Curry Wood, Marybeth Monroe en anderen laten je niet vervelen. Afzonderlijk wil ik de stijgende ster van comedies en melodrama van Nat Wolfe opmerken. Deze jonge acteur is zeer gevraagd in de moderne bioscoop. Zijn laatste werken - "Paper Cities" en "Ashby" - spreken hierover.

verhaallijn

In de recensie presenteren we de film "Trainee" met De Niro en Hathaway onder de leiding. Nu is het tijd om te praten over de verhaallijn, die veel kijkers lijkt simpel, maar origineel. Zo is de 70-jarige Ben Whitaker weduwe, maar wil het onbenullige lot van een niet-werkende gepensioneerde, die zijn dagen op het tv-scherm besteedt, niet opschieten. De hoofdpersoon stond in overeenstemming met het verlies van zijn geliefde vrouw en wil in de maatschappij in de vraag zijn. De zaken die hij al zijn leven heeft gedaan is echter al gestopt met bestaan.

Waar ga je naar de oude man? Natuurlijk, in een jong team. Misverstand van de jongeren en de onhandige afhandeling van de computer stoort Ben niet omdat hij een doelbewuste persoon is, zoals een echte man zou moeten zijn. We kunnen zeggen dat de held van Robert De Niro zich als stagiair van een modieuze online winkel bevond, die geleid wordt door Jules Austen, zijn echte roeping. Hij beheerde alle technische wijsheid gemakkelijk, vond een gemeenschappelijke taal met het jonge team, leerde levenslessen aan zijn eigen baas.

De hoofdpersoon is te gelukkig

Als je de film 'Trainee' al hebt bekeken, vond je de acteurs waarschijnlijk leuk. Dit kan niet twijfelen. Alleen er is een 'maar'. Ben Whitaker heeft de dood van zijn vrouw snel ervaren, hij ging niet in depressie en lijkt absoluut gelukkig persoon. Hij is optimistisch zelfs op het moment dat hij uitgenodigd wordt voor de begrafenis van oude vrienden. Zo'n fijne, vrolijke, vrolijke ouderling kan alleen tederheid en veel vragen van de kijker oproepen. Maar gebeurt het echt in het echte leven? Er zijn echt dergelijke personen? Recensies over de film "Trainee" zeggen dat sommige mensen de band niet tot het einde konden kijken - te lang, saai en saai leek het voor hen.

In plaats van een onverschillig drama over de vooruitgang van een oudere held op de carrière ladder, zien we nog een toothless verhaal. Waar zijn de schurken en de mensen die heel Jules Austen plotten? Van wie is Whitaker de hele film die zijn baas verdedigt? En waarom was de 70-jarige ouderling, die niet bekend was met de structuur van het werk in de mode-industrie, zo snel promotie gekregen? Deze film is te goed, glamoureus, het zal zeker een beroep doen op vrouwen van alle leeftijden. Mannen zullen waarschijnlijk de band zonder aandacht achterlaten.

De heldin met de ogen van Ben Whitaker

Vandaag bekijken we de film 'Trainee'. Recensies over de film zijn zeer controversieel, maar dit kan slechts een ding betekenen: de foto heeft de gedachten en harten van het grote publiek bereikt. Laten we terugkeren naar Jules Austen. Aanvankelijk lijkt de oprichter van het modieuze intrenet empire voor het publiek zo gelukkig als de held van Robert De Niro. Ze is jong, mooi, rijk en energiek. Hoe meer kan je een vrouw in onze tijd voor een compleet geluk willen? Achter de mooie gevel ligt echter de gevoelige en diep gewonde innerlijke wereld van een jonge zakenvrouw. En dit alles wordt ons onthuld na de vriendelijke aansluiting tussen Ben en Jules.

Een ervaren intern geeft veel belangrijke lessen aan zijn leidinggevende. Zoals het bleek, werd de heldin van Anne Hathaway een slachtoffer van haar eigen succes en groeide met een hele hoop fobieën en angsten die inherent zijn aan moderne vrouwen. Wat, in de eerste plaats, heeft de film "Trainee" onthouden? De beoordelingen van de cinefiles bewijzen dat het zeer interessant was om de problemen van de moderne vrouw te observeren, niet door het prisma van het interne drama, maar van de gelukkige en tevreden ouderen. Vandaar dat de foto zo licht en makkelijk bleek.

Of het nodig is om te kijken?

Deze film is bedoeld voor het bekijken van de gezinnen, op een gemakkelijke, informele manier, beïnvloedt de problemen van de moderne samenleving en laat een positieve afdruk zien. Als je van actie en overdreven drama houdt, dan mag je teleurgesteld worden door de film 'Trainee'. Beoordelingen van filmliefhebbers zeggen dat er minstens één ongewone plotwending in de band aanwezig is. Alles wordt ondersteboven wanneer de kijker beseft dat de leerling eigenlijk als een "kleine baas" optreedt en de heldin van een gelukkig vredig leven zeer succesvol leert.

Verwacht niet van de film een sprankelende humor die je laat lachen tot het punt van koliek, het doel ervan in de andere. Vroege grappen, die zeldzaam zijn op schermen, zijn echter nog steeds aanwezig. Voor die momenten die ons lachen, houden we van bioscoop. Als u een unieke kans kijkt om door uzelf en uw leven door de ogen van een andere generatie te kijken, wijsheid leren en een levenservaring krijgen, dan is de 'Trainee' (duur van de film - 2 uur 1 minuut) uw thema.

Meningen van kijkers

Zoals vermeld in de reviews, is dit een goede en lichte film, wanneer u na het bekijken de kamer met een lach op uw lippen heeft gelaten en met de gedachte dat u uw tijd niet verspilt. Het plot is grappig en helemaal niet geslagen. Waar anders kan je kijken naar het werk van een gepensioneerde in een jong team? Het lijkt erop dat er nu veel comische situaties moeten zijn, maar in plaats daarvan zijn we verbaasd om te zien hoe goed het hoofdpersoon met alle moeilijkheden om gaat. Eens was hij zelf een leider. Desondanks zet hij zijn nieuwe bazen nooit in een ongemakkelijke positie. Hij kwam studeren en doet dat gewoon. En hoewel de situatie die op het scherm wordt weergegeven, uit de categorie fictie komt, gelooft u de hoofdpersoon, zoals de heldin. Dit is een echte man en een echte vrouw.