Van de technologieElektronica

Camera Canon 6D Body: specificaties, reviews

In de markt van professionele digitale camera's niet jagen megapixels en compactheid zijn gemaakt, zijn de kopers zeer verschillende eisen. De prioriteit van de fysieke grootte van de matrix: hoe hoger, hoe beter je kunt een foto maken. Echter, er is een maximum voor SLR-camera's - 36h24 mm, die in de volksmond wordt aangeduid als de Full Frame.

De focus van dit artikel, full-frame digitale camera Canon 6D Body. Specificaties, recensies van de eigenaren, maar ook deskundig advies zal de lezer om kennis te maken met één van de in te schakelen beste camera's op de wereldmarkt.

De eerste kennismaking met de legende

Voorbij zijn de dagen dat professionele spiegelreflexcamera's verschillen van innovatieve enorme afmetingen dik en zwaar. De Japanners duurde een decennium om te begrijpen dat full-frame camera licht en compact moeten zijn, want naast haar fotograaf voortdurend met zich meedragen een paar lenzen en flash, en dit extra gewicht. Visueel Canon EOS 6D Body, waarvan de prijs is 50 000 roebel, niet veel anders dan de vertegenwoordigers van de low-end, behalve dat de aanwezigheid van een extra scherm en het ontbreken van een ingebouwde flitser.

Wat betreft de bouwkwaliteit, de negatieve recensies zijn niet de eigenaars van de lezer te ontmoeten. Bij de eerste kennismaking lijkt het erop dat het lichaam is monolithisch. Behalve een grondig onderzoek naar de gewrichten van het lichaam worden gedetecteerd en vanwege de inhomogeniteit van productiemateriaal. We moeten hulde te brengen aan de Japanse fabrikant voor de met rubber handvat van de camera: Houd het apparaat comfortabel in de ene hand, te laten vallen per ongeluk onmogelijk.

marktpositionering

Veel deskundigen wijzen er in hun opmerkingen dat de Japanse fabrikant veranderde de regels van het spel op hun eigen op de markt van professionele camera's: de wereld kennismaken met een aantal wijzigingen aan het apparaat aan de kopers kiezen. In een dure niche waren de volgende camera's:

• Body modificatie (zonder lens);
  • camera met lens kit 24-105 mm;
  • model met 24-70 mm semi-lens;
  • portretnik EF 40 mm optica.

Het is vermeldenswaard dat dit niet is gestopt met de Japanse technologie en alle bestaande wijzigingen die extra functionaliteit. Op de markt was er een Canon EOS 6D Body camera met ingebouwde Wi-Fi-module en GPS. Uiteraard zonder modificatie van de productie van inbouwmodules niet opgeheven, kan een reeks producten aan klanten.

basisspecificaties

Full-size CMOS matrix heeft een 20 megapixel sensor. ISO-gevoeligheid van de camera Canon 6D Het lichaam is in het bereik van 100-25.600 eenheden. Doseren draait 63 zones sensor die zich alleen op 11 punten. Ja, de prijs is vrij laag voor een professioneel apparaat, omdat concurrenten gebruiken om zich te concentreren op 39 punten. Echter, deskundigen beweren dat de autofocus werkt perfect, in het testproces werd niet waargenomen een enkele misser, en dit is belangrijk.

De fabrikant heeft het product dat is uitgerust met een automatische opnamemodi en heeft een belangrijke nadruk op de kwaliteit van de video-opnames gemaakt. De camera kan video in Full HD-formaat (1920x1080 dpi) met 30 frames per seconde op te nemen. Comprimeren gebruik van de H.264-codec, waarbij het dossier slaat MOV formaat.

fotografische vaardigheden

Canon 6D Body camera toont uitstekende snelheid in het proces van het schieten, en met behoud van de foto- en videomateriaal. Hoge prestaties van het apparaat voorziet in een nieuwe DIGIC 5+. Precies hetzelfde kristal Japanse technologie in de Canon EOS 5D Mark III, dat is het vlaggenschip lijn van professionele camera's geïnstalleerd.

Het is niet verwonderlijk dat het digitale apparaat is zeer snel en geen overlast voor de gebruiker te maken in het proces van continu-opnamen (4,5 fps) en video-opname in Full HD-formaat. Kleine vertragingen kunnen alleen worden waargenomen wanneer u foto's in RAW + JPEG-formaat op te slaan. Maar dit probleem is niet de processor, en een geheugenkaart, die niet fysiek in staat om sneller te werken.

Frivole benadering van de klant

Het aanraken van de media, zal de potentiële koper een aantal eigenaardigheden, die hij niet precies wilt. Tenminste, veel eigenaren en deskundigen in hun beoordelingen achtergelaten negatieve opmerkingen. Ten eerste heeft de Japanse fabrikant het gebruik van Compact Flash-geheugenkaarten verlaten. Nieuwkomers die kopen op de Canon EOS 6D WG Body de markt, kan het lijken alsof de juiste stap, omdat de SD-dragers is goedkoper, maar op de snelheid, terwijl er geen geheugenkaart is niet in staat om het formaat van CF. overtreffen

Een andere negatieve factor voor veel gebruikers is de aanwezigheid van slechts één slot voor het aanbrengen van verwijderbare media in de camera. Aan de wedstrijd, zelfs semi-professionele digitale ontvanger apparaten hebben 2 geheugenkaart, en de legendarische Canon full-frame sensor met slechts één slot.

bedieningspaneel

Beter om te beginnen met de weergave Canon EOS 6D Body. In Moskou, bij de presentatie van nieuwe items vertegenwoordiger van het bedrijf niet alleen een overzicht van het scherm, maar ook negeerde de vragen over dit onderwerp. Het feit dat het scherm is een professionele camera onbeweeglijk, en er is geen touch input. En ondanks het feit dat de begroting Canon digitale apparaten Deze functionaliteit is geïmplementeerd en heeft veel positieve reviews over de hele wereld.

Maar om de controle van de camera problemen hebben geen gebruikers. De fabrikant zorgde voor het gemak van de fotograaf en voorzien van alle benodigde functionaliteit digitaal apparaat. De voordelen omvatten de mogelijkheid om meerdere sleutels, management aandachtsgebieden met de 8-weg joystick programmeren en bekijk foto's op volledige grootte door het indrukken van slechts één knop te drukken.

De lancering van het ruimtevaartuig

Veel beginners die een full-size digitale camera Canon 6D WG Body, ervoor dat de instellingen ze niet gaan, dus zorg fotograferen in de automatische modus aan te schaffen. In haar onderzoek, de deskundigen beweren dat het een enorme fout van de gebruiker, want in de "Auto" modus zal niet in staat zijn om unieke opnamen te maken. Het probleem is dat de producent het voornemen heeft het opzetten van het apparaat, zodat in de automatische modus de camera was slecht schieten.

Maar het setup-menu van de camera, integendeel, gemakkelijk gemaakt en zelfs toegankelijk voor beginners. Werken met parameters is niet alleen gemakkelijk, maar ook interessant: naast de namen en nummers in het display aanwezig zijn tekeningen, tabellen en grafieken die de gebruiker een verklaring voor elke instelling te geven.

terugkoppeling

Ja, professionele fotografen altijd een handige flash, maar gewone gebruikers deze accessoire is niet precies, respectievelijk, met de camera Canon 6D Body nodig hebt om dure verlichtingsarmatuur te verwerven. In hun opmerkingen en beginners en experts negatief uitgedrukt in het adres van de fabrikant, die zijn dure producten niet is uitgerust worden meestal ingebouwde flitser.

Interessant is dat in het nastreven van hoge-kwaliteit video-opnames technologiebedrijven tijdens het fotograferen zijn vergeten over de continue AF. Het is een kleinigheid voor een professionele, die niet moeilijk is om de scherpstelling handmatig in te stellen, maar een beginner om te schieten van hoge kwaliteit materiaal zal niet in staat zijn. Veel van de klachten van gebruikers om de Chinese lader die wordt geleverd met de Japanse camera. Opladen moet zijn eigen af te maken, dat het normaal is om de batterij op te laden.

Tot slot

Professionele SLR camera's Canon 6D Body, volgens vele experts, was om te verhuizen naar het duurdere segment van zijn concurrenten, maar het gebeurde niet. Samen met het fotograferen van hoge kwaliteit en betaalbare prijs die de fabrikant heeft aangetoond dat potentiële klanten hun gebrek aan voorbereiding op het gebied van comfort en functionaliteit. Deze camera zal interessant zijn voor professionals die al in het arsenaal van accessoires voor de Canon producten. Maar voor beginners, die besloten hebben om een creatieve camera met full-frame sensor te kopen, kan deze techniek niet aanraden, want er zijn veel kleine gebreken, die samen om het ongemak te creëren voor alle liefhebbers.