Spelen met de terugtrekking van geld: reviews. Golden Tea, game: beschrijving, kenmerken en inkomen

Vandaag zijn we geïnteresseerd in wat krijgt de ratings Golden Tea. Dit spel - een soort manier om geld te verdienen op het internet. Alleen is het bekend niet voor iedereen. In het algemeen is het inkomen van vele virtuele roept vragen op over de integriteit van het project. En dit is normaal. Toch zullen we proberen om erachter te komen of de "Golden Tee" is echt de aandacht waard. Misschien voor ons is een echte goudmijn? Of een andere hoax?

winst moeiteloos

Laten we beginnen met het feit dat het internet is eigenlijk beschikbaar. Bronnen die eigenlijk te bieden het reële inkomen van het spel, niet erg veel, maar ze doen voorkomen. Dit betekent dat de kans op dergelijke gebeurtenissen niet is uitgesloten.

Beoordelingen Golden Tea wordt gemengd. Deze bron positioneert zich als een dienst die u toelaat om te spelen en krijgen de zogenaamde passief inkomen. Je hebt plezier en krijgen het geld voor zijn eigen plezier. Dream, niet werken! Maar kunnen we dit onderdeel te vertrouwen? Wat gebruikers denken over dit? En hoe de winst zelf, als deze beschikbaar is?

farm

We zijn allemaal bekend met virtuele spelletjes zoals "Happy Farmer". Toepassingen die nodig hebben om hun economie te ontwikkelen, groeien de planten, het verzamelen van de vruchten en verkopen van grondstoffen. Een soort simulator boerderij. Hier Golden Tea - dit is gewoon een bron die u toelaat om virtuele tuinieren hebben. Meer in het bijzonder de teelt van thee.

De regering zegt dat je zal maken op de service, in dit geval niet hoeft te stam. Je hoeft alleen maar om te spelen, om hun theelandbouwbedrijf ontwikkelen en verkopen van virtuele fruit op de betreffende website. Daarvoor krijg je het geld dat kan worden afgeleid uit het systeem. Een dergelijke regeling wordt uitgevoerd in het spel My Lands. En toen, alsof ze echt kan vertrouwen. Dit is niet zomaar een scam of echtscheiding.

Echter, een overzicht van de Gouden de Tea verdient is niet altijd goed van gebruikers. Als "Mei Lands" - een nieuw project - een dienst die al lang bloeiende in RuNet, en zelfs geen investering, de "Golden Tee" vereisen. Bovendien hebben gebruikers merkte op dat zijn collega's in het internet staat vol. En hun aantal neemt elke week. Het is verleidelijk om te denken over de volgende scheiding voor uw geld. Is dit waar?

Aan de slag met de resource

Het eerste wat je nodig hebt om aandacht te besteden - dit is het begin van het werk met het spel. Als we vergelijken met My Lands, ziet u direct een functie - theelandbouwbedrijf vereist initiële investeringen. Meer in het bijzonder, moet je succesvol behoefte om tea tree kopen. Voor echt geld. Niet te groot, maar toch. Plus pre-register (gelukkig, het is gratis).

Reeds voor dit fenomeen beoordelingen Golden Tea verdient op zijn best. Immers, had niemand in eerste instantie niet waarschuwen dat je nodig hebt om te beginnen met wat geld in een resource te zetten. Zonder dat het spel niet werkt. Bijgevolg is het inkomen dat je zal ook niet in staat zijn om uit te pakken. Helemaal niet.

Echter, in de afgelopen jaren het spel Golden Tea in dit plan wordt beter beoordelingen dan voorheen. Bij de registratie krijgt u een enkele theestruik gratis. Dat wil zeggen, het monster van de winst. De enorme hoeveelheid moeten niet verwachten - voor een paar dagen groei van de bus kan verwachten ongeveer $ 1.

uitgang Kenmerken

Https://golden-tea.com beoordelingen niet erg goed van de gebruiker meer krijgt en dat heeft veel functies in de kwestie van de terugtrekking. Ja, hier is het vermeldenswaard dat er geen limiet. U hebt het recht om elke verdiende bedrag in te trekken. Maar er is een andere beperking.

Het ding is dat de bron heeft een zogenaamd systeem van verwijzingen. Leden moeten per se uit te nodigen een nieuw publiek voor het spel in staat om de productie te ontwerpen. Het is verleidelijk om te denken van de vele fraude. Net zo, zoals de ervaring leert, mensen zijn het verkrijgen van het verkeer voor de site, untwist het.

Maar als je praat over wat systemen werken "Golden Tee", geen klachten. De leden zijn ervan overtuigd dat het mogelijk is met de "Kiwi" te werken met "Yandex Money" en "PeyPalom". Het is teleurstellend een kleintje - zonder de mogelijkheid van intrekking van de "WebMoney". In dit geval, geldoverdracht commissie is niet erg groot - ongeveer 1,2%.

verdiensten

Golden Tea (spel met de terugtrekking van geld) gemengde kritieken van haar gebruikers, en verdien meer, omdat het niet duidelijk is hoe het zal vergaan met een winst. Voordat u investeert in de resource, moet u weten wat het rendement zal zijn. Misschien investeringen zullen alleen maar verliezen te brengen. Dan moet je niet hoeft te communiceren met hen.

Hier zijn de gebruikers verdeeld in twee kampen. De eerste zei dat een "Golden Tee" te verdienen is het mogelijk door te investeren slechts $ 100. En uw inkomsten hoger zijn - 10-15.000 per maand. De tweede groep, aan de andere kant, stelt dat om hier te maken is gewoon niet realistisch. En als je kunt, dan een maand gaat tot 300 roebel. Dit gaat ervan uit dat je voortdurend zal toezien op de evenementen op je theeplantage.

Wie is dan geloven? Iedereen beslist voor zichzelf. Maar hier is het beheer van de site zegt dat met een minimale investering die u in staat om een fatsoenlijk leven te bieden zal zijn. En het werk is niet officieel nodig. Gewoon zitten en te spelen, uit te nodigen nieuwe gebruikers, naar de boerderij ontwikkelen en verkopen virtuele thee. De winst in het gebied van 15-20.000? Easy! Maar dit is slechts een belofte.

Ik heb - en verbod

Er zijn nog een aantal dingen die de spelers verstoren. Www.golden-tea.com verdient negatieve beoordelingen voor incidenten die zich voordoen in het spel heel vaak. We hebben het over scam-gebruikers. Meer in het bijzonder, het is niet precies bedriegen, maar liever gewoon een onrecht.

In het spel "Golden Tee" veel mensen zijn geblokkeerd. Zonder uitleg van de situatie niet kan worden hersteld. En als dat gebeurt meestal met degenen die in het project geïnvesteerd is niet al te veel geld. Dat wil zeggen, je gewoon te besteden aan het spel, maar geen winst snap het niet. Alleen verliezen. Het is een vorm van misleiding. Het blijkt dat mensen gewoon geld geven en geen van de beloofde winsten te ontvangen. Dus het is een goede reden om na te denken over het gebrek aan samenwerking met het project.

bevestiging

Beoordelingen Golden Tea wordt, zoals we hebben gezien, zijn verschillend. Soms goed, en een keer - niet zo. Maar of niet, op het einde, het vertrouwen van de bron? Of is het beter om het te mijden?

Het antwoord hangt af van je. Veel gebruikers beweren dat de beste aspecten van deze voorstellen. Ter bevestiging van dit ras zijn feiten die echt je aan het denken. Ten eerste, de structuur van de officiële site. Dit sjabloon is gevuld met veel beloften en foto's. Dit soort pagina, zoals de praktijk blijkt, worden gebruikt door fraudeurs om te scheiden voor uw geld.

In de tweede plaats, belooft. De winst op het spel? Ja, het is. Maar alleen voor een "farm" tot 15-20 duizend roebel krijgen per maand, zelfs met een groot verlangen niet werken. Terwijl in dit zegt de administratie, evenals een aantal van de spelers. Als we vergelijken met de zelfde "Mei Lands", zal het verschil merkbaar onmiddellijk. Deze bron is geen luide beloften over de winst. Maar er zijn verleidelijke aanbiedingen en schermen met de terugtrekking van de middelen uit het systeem. En hier bij de "Golden Tee" site is gevuld met alleen de belofte van vaste en foto's.

Ten derde, Golden-Tea.com krijgt negatieve recensies, zoals we hebben gezien, omdat het systeem is te moeilijk om geld op te nemen. En zelfs in het spel moet je om te investeren. En regelmatig. En voor een goed rendement moeten grote som geld. -Speler, die worden verdeeld door de beheerders - is over het algemeen een apart gesprek.

overal bedrog

Het blijkt, het spel Golden Tea, beoordelingen die nu bij ons bekend - dit is een ander oplichterij. Maar hoe dan zoveel positieve reacties te delen? Ja, en screenshots bevestigde de terugtrekking van fondsen!

Het is allemaal hetzelfde bedriegers handen. Het is niet niets, maar een banale aankoop beoordelingen. Een ingediend screenshots en video's - slimme werkzaamheden van gespecialiseerde programma's zoals "Photoshop" en "Sony Vegas." Dergelijke vervalsing kan zelfs een schooljongen gedurende ongeveer 30 minuten Een mooie en flatterende net gekocht te maken. Let op: ze zullen worden stereotype. Of kort, als "Ik vond het leuk, het was cool," of enorme ingezet om alle voordelen aangeprezen het spel.

In ieder geval veel beweren dat Golden-Tea.com (recensies over het die we al kennen) - is een oplichterij. Vertrouw hij niet moeten doen. Tenzij je het niet erg te investeren in een nutteloze spel dat vereist dat u een ander enorm veel tijd in beslag.