Spel Star Wars: Battlefront: een overzicht, functies en reviews

Entertainment mag alleen een plezier te brengen, omdat de echte gamers zo lang op zoek naar een geschikte optie van het spel, die u kunt openen op uw computer of game console. Vanwege de diversiteit om de perfecte optie te vinden is moeilijk, zo niet weten over Star Wars: Battlefront. Overzicht van het spel maakt een twijfel zelfs de ervaren en deskundige gamers dat ze al het mogelijke hebben gezien. Dit project heeft een smaak en is klaar om zelfs verstokte speler verrassen. Wat is er zo speciaal aan dit project? Want wat is hij zo dol op gewone gebruikers? Wat zijn de belangrijkste voordelen? Bij dit alles zal helpen om overzicht van het spel te begrijpen. Star Wars: Battlefront - een uniek project met hun "trucs", het belangrijkste ding - om te weten wat ze zijn, en dan zal het project zeker een favoriet in uw igroteke geworden.

over het spel

Op de schermen van computers en video game consoles uitkwam project 17 november 2015. Probeer en evalueren van haar componenten (verhaal, passage, graphics) kan worden op platforms zoals de PC (Windows), Xbox One, PlayStation 4. Deze unieke netwerk shooter geliefd, niet alleen voor het thema van "Star Wars".

Het spel werkte perfect, en werkte aan de ontwikkeling van EA DICE ontwikkelaars. Maar wat blij dat de uitgever Electronic Arts, dus het is de kwaliteit van de uitvoer van het project, gewijzigd, en niet rauw, zoals zo vaak gebeurt onder andere mediabedrijven. Systeemvereisten voor de volledige werking van het spel zijn vrij hoog: vereist 64-bit Windows 10 en hoger. De werkwijze is niet minder dan de Intel i5 6600 of gelijkwaardig. Vereist 16 GB RAM-geheugen, en je alle 40 GB harde schijf nodig hebben. Vergeet niet waarvoor geüpdatete DirectX 11.1.

Het idee en het advies van de deelnemers

Maar als de oorzaak en het idee van de oprichting van een dergelijke meesterwerk hier onthullen, werden de ontwikkelaars van top tot teen galactische oorlog. Tijd kan onze planeet niet alles te zien, dan is het tijd om de intergalactische ruimte in de media bol te zetten en te laten zien alsof het oorlog was en welke rol zou accepteren, elke speler in het Star Wars: Battlefront 2015. Survey stelt ons in staat om te begrijpen dat in het algemeen een goed idee , maar nog verrassender - het is de uitvoering ervan. Dat maakte het kwalitatief: geïnteresseerd in alles van begin tot eind. Gamers laten vaak positieve feedback: een dynamisch project leeft. Het is iets dat ontbreekt in de vorige delen. Maar alles in detail.

kenmerken

Het eerste wat je moet doen is om te wijzen op een feit. Het nieuwe project van de ontwikkelaars - het is entertainment, waar u kunt genieten van alleen op het web. Dus alleen in het gezelschap van vrienden, dan kunt u alle voordelen van Star Wars te evalueren: Battlefront. Herziening van het spel echt interessant, zelfs van nu, want nu is niet een enkele quest, en een full-scale strijd.

We gebruikten het landschap is "Star Wars" in dit project. Het is vooral prettig om fans van Star Wars: Battlefront 3. Overzicht van de afzonderlijke onderdelen kunt u ervoor zorgen dat het spel verdient uw aandacht. Door deze multi-miljoen leger van fans onmiddellijk en besloot om het spel te proberen en was niet teleurgesteld in haar. Er is geen enkele regel plot. Nu is dit een spel met een goed ontworpen multiplayer, bots en zeer variatierekening loop van de ontwikkeling van de verhaallijn. Maar als we praten over de technische voortgang van het spel, hier is vol verlangen. Dit is nog een kloon van de uitgever, die niet blij met rozijnen gamers. Nee! Hier, dit is niets! Dit blijkt uit beoordelingen.

Laten we teruggaan om de details

Maar als je geen aandacht besteden aan het technische gedeelte, dat er iets in de Star Wars: Battlefront. Overzicht maakt duidelijk dat er speciale aandacht moet worden geschonken een grafische component. Het eerste wat meteen mijn aandacht trok - het is een explosie. In het spel vliegt alles. Explodeert zelfs te dekken uit het luik, huilende lasers, en, natuurlijk, kunt u zien hoe ver de schurk aller tijden, Darth Vader bundels creëert en verspreidt rebellen.

Voor enkele uren, het spel pleya al deze fantastische bloedbad scherp podnadoest.

Maar het is leuk, dus is de beschikbaarheid van training in Star Wars: Battlefront. Overzicht kunt u de hoogtepunten van het spel te zien, maar het werven trainen direct in een gevecht - een onschatbare ervaring in het toepassingsgebied ervan. Tooltips zal net als voor de hand liggende ding, en op het werk, waaraan u wilt gaan voor een lange tijd om na te denken en de juiste beslissingen nemen.

Karakters, modes, het spel

Maar als we praten over andere aspecten van dit project, dat wil zeggen, het is iets anders interesnenkoe. Bijvoorbeeld, de aanwezigheid van 9 verschillende speltypen. Dit is een echte record. Elk van hen is zeer interessant, want het heeft zijn eigen unieke doelen en doelstellingen. Een nadere blik op hen in de Star Wars: Battlefront 2015. Overzicht van elke modus - dit is tevens de nodige informatie die u nodig hebt om de beginner te leren kennen.

1. "Excellence". De essentie ligt in de klassieke capture controlepunten. Deze wijze van de ene deel van het spel naar de andere en bepaalde transformatie maakt niet uit. De taak - om de doelstelling te halen.
  2. "Val de wandelaars." De echte strijd wordt geopend in deze modus. Voordat de speler opent de huidige confrontatie: de enorme keizerlijke wandelaars af op de rebellen basis. De taak - aan de basis van penetratie te redden.
  3. "Squadron". Special met vechten op de strijders. Er moet een futuristische machines te vliegen, hoewel in eerste instantie zal het uiterst moeilijk zijn. Daarom is aan het begin van de passage van deze missie zullen voortdurend churn. Verkrijg de kant een beetje in de lucht, en - voila - kunt u veilig de overhand te nemen bij het uitvoeren van de taak.
  4. "Fight". In een ronde, teams moeten een totaal van 100 vijanden te vernietigen. Aan wiens kant doet het sneller en neemt de prijs en de titel winnaar. Naast dit alles zal een ervaring en veel lof te zijn.

Star Wars: Battlefront 3. Overzicht van andere modi

Maar dit betekent niet de lijst van de missies te beëindigen. Er zijn andere doelstellingen die zal bevallen.

1. "Battle voor de goederen." Dit is een klassieke "Capture the Flag". Het is ook nodig om de verdediging van de basis te houden, en vastleggen van de vijand met alle mogelijke middelen, wapens en uitrusting.
  2. "Dropping zone." Het doel van deze modus is zeer interessant: op een gegeven moment op de kaart is er uitwerpen van capsules met een waardevolle bron. Zij is één, maar die willen feesten - twee. Wie kan vinden en neem de eerste capsule, is de onbetwiste winnaar.
  3. "Droids Zone". Missie als geheel is vergelijkbaar met de "dropping zone", maar de functie die op het spel staat is niet statisch weggegooid capsules, en dynamisch en voortdurend in beweging droids. Vang ze is erg moeilijk.
  4. "De jacht op de held." Een bos van de gewone soldaten moet een Sith of Jedi te doden. Afhankelijk van de missie van de held zal worden uitgegeven. De taak - om het eerste te vernietigen.
  5. "Villains vs. Heroes". Van alle gepresenteerde modes, dit is het meest interessant. Hier zijn drie van de held en drie gevechten op leven en dood. Het winnende team, waar de leider van de overlevenden.

In het algemeen is een dergelijke diversiteit maakt het mogelijk verschillende keer in Star Wars: Battlefront 2. Lees de vorige paragraaf is ook interessant. Ja, er zijn minder modi, maar het is een voortzetting en het begin van een nieuwe geschiedenis.