Sony Cyber-shot DSC-TX30: recensies van professionals, toetsing

Camera Sony Cyber-shot DSC-TX30, een overzicht van die hieronder wordt geleverd, veel andere modellen in zijn klasse, onderscheidt zich door een geweldige functie die is waterdicht apparaat. Zo is het noodzakelijk om op te merken de hoge sterkte en vorstbestendigheid pyleustoychivost. Met andere woorden, deze multifunctionele camera is de perfecte oplossing voor degenen die graag extreme sporten.

algemene beschrijving

In het algemeen is het uiterlijk Sony Cyber-shot DSC-TX30 doet sterk denken aan de vorige apparaat van dit bedrijf door de fabrikant, die behoren tot de T-serie. Dunne metalen behuizing en kan worden uitgevoerd in zwart, zilver, blauw, oranje of frambozenkleur. Vrijwel alle beheerinrichting gedragen door zich aan de achterzijde van het aanraakscherm. Met betrekking tot de fysieke knoppen, ze zijn slechts een paar te noemen. Ze zijn ontworpen om (uitschakelen), nabijheid en snelle overgang naar de film te schakelen. Op de camera ziet u de sleuf te zien voor het plaatsen van een geheugenkaart en een USB-poort. De batterij apparaat weegt slechts 140 gram. Volgens veel van de eigenaren, kan het toestel naadloos in een binnenzak of een vrouw portemonnee.

tonen

In het model ver uit OLED-aanraakscherm, waarvan de grootte is 3,3 inch. Het display heeft van het hebben bijna 1,3 miljoen pixel resolutie en heldere kleuren. Dankzij de sensor bekijk uw foto's hier kan op dezelfde smartphone. Tegen deze, in principe, en eind maken aan alle van de positieve kant van het scherm Sony Cyber-shot DSC-TX30. Reviews professionals geven aan dat het apparaat te bedienen onder het water met het onmogelijk is daarom voor het duiken camera past niet allemaal. Experts zeggen dat de fysieke knoppen het zou veel gemakkelijker zijn geweest. Hetzelfde geldt voor werken in handschoenen. In dit geval heeft de sensor niet reageren op de aanraking. Daarnaast kan het scherm van de camera de meest kwetsbare punt in termen van schade worden genoemd, want in een paar weken is niet erg actief gebruik en in uw zak zonder deksel of beschermende film op het zal de eerste kleine krasjes.

Belangrijkste kenmerken

Camera Sony Cyber-shot DSC-TX30 voorzien matrixtype Exmor R DSI-CNOS 18,2 megapixels. Dankzij de uitstekende kleurweergave wordt gewaarborgd. Een uitzondering kan worden genoemd, tenzij de beelden die zijn gemaakt in omstandigheden met weinig licht. In de regel, ze bevatten fuzzy details. Wat betreft de optiek wordt het model met oboktivom Carl Zeiss met een vijfvoudige benadering. Waterbestendige camera is tot 10 meter, en de vorst - minus 10 graden. Bovendien, zoals blijkt uit de vele achtergelaten door de eigenaren van de Sony Cyber-shot DSC-TX30 reviews, de camera is niet "bang" te vallen van een hoogte van vijf voet. met behulp van ingebouwde LED-lamp aan macro-informatiediensten. Bovendien heeft de inrichting een optische beeldstabilisatiefunctie. Schieten video met stereogeluid opnemen en foto's met zijn hulp kunt u zelfs tegelijkertijd.

Prestaties en snelheid

Vrijwel in alle opzichten een model kan worden genoemd een zeer snelle en productieve camera. Voor het activeren van het apparaat vereist slechts een tweede keer. lens scherpstellen is zeer snel, ongeacht de lichtomstandigheden waarin sprake is schieten. Veel gebruikers beweren dat het interval tussen opnamen zonder flits gemaakt door niet meer dan één seconde.

Functionaliteit en gebruiksgemak

De makers van de Sony Cyber-shot DSC-TX30 besefte dat er slechts twee automatische modi - "Intelligent" en "super". De eerste voert taken uit met een maximale efficiëntie, terwijl de tweede zorgt voor de eerste paar frames, combineert dan ze zelf (het duurt een beetje langer). Wat het ook was, het resultaat is het waard. Bovendien heeft de inrichting ook een aantal extra thematische modes en diverse effecten. In het menu, de ontwikkelaars hebben verstrekt tips over alle items die op het display in het geval dat nodig is worden weergegeven. Volgens de eigenaren van de camera, het maakt het erg gemakkelijk voor de beginnende gebruikers en ouderen.

Kwaliteit foto's en video

In het algemeen kan geen speciale eisen aan gemaakt met behulp van Sony Cyber-shot DSC-TX30 snapshots niet. Hun kwaliteit is volledig in overeenstemming met de klasse waartoe het apparaat behoort. De resulterende beelden zijn ideaal voor sociale netwerken of familie fotoalbums. Kleuren worden duidelijk en levendig verzonden, die grotendeels verschaft 18,2 megapixel sensor. Sprekend over de onderwaterfoto's, dient te worden opgemerkt dat de stilstaande objecten maakt de camera erg goed. Op hetzelfde moment, om te leren hoe je mooie beelden van levende wezens te creëren, beginners wat tijd nodig om te oefenen.

Zoals voor video, kan de clips een acceptabel is voor deze klasse van het apparaat kwaliteit worden genoemd. Schieten kan hier zelfs in Full HD worden uitgevoerd. In dit geval is de snelheid van dertig frames per seconde, wat genoeg is om het geheugen van elke interessante deel van het leven te houden. Video wordt begeleid door stereo geluid. Schaal rollen kan verhogen of verlagen, en de stabilisator vermindert aanzienlijk de jitter. Na onderwater video in zout water wordt aanbevolen om de camera te wassen. Immers tijdens het drogen ertegen zoutdeeltjes ontstaan vaak krassen op het lichaam, evenals problemen met het openen en sluiten van het deksel. Zoals hierboven reeds vermeld, foto's en video's kan dit toestel tegelijk.

autonomie

Bad autonomie - dit is een van de belangrijkste nadelen die een camera Sony Cyber-shot DSC-TX30 te hebben. Beoordelingen van veel eigenaren van dit model geven aan dat de batterij duurt, in de regel niet meer dan 250 medewerkers. In zijn klas op deze indicator apparaat is er een van de laagste posities. In dit opzicht is het niet verwonderlijk dat er in de doos camera is voorzien van een extra accu.

bevindingen

Om samen te vatten, moet worden opgemerkt dat het model aanzienlijk is afgeweken van zijn gedrongen peers. Over het algemeen, zou een zeer dunne camera Sony Cyber-shot DSC-TX30 genoemd worden tegelijkertijd stijlvol en betrouwbaar apparaat dat u mee kunt nemen op een reis of voor het vastleggen van extreme hobby leisure uitzicht. Voor de belangrijkste voordelen zijn experts functionaliteit, compactheid, de aanwezigheid van optische stabilisatie en gebruiksgemak. Kwaliteit foto's en video hier is vrij hoog, maar als een persoon is op zoek naar een goede camera specifiek over onderwaterfotografie uit te voeren, is het nog beter om aandacht te besteden aan andere wijzigingen.