Drakensang Online: game review, beschrijving en speler reviews

Liefhebbers om hun vrije tijd door te brengen, als er iets ongewoons, niet alleen te kijken naar de tv-serie, maar met een plons van adrenaline en rijden, vooral genieten van een geweldig spel, waar de mens is pas onlangs gevangen genomen door de duistere krachten - demonen, demonen en monsters die zich voeden met het vlees van de levenden. Uitgekeerd op basis van de saga «Drakensang» nieuwe MMORPG, zonder twijfel, heeft miljoenen harten gewonnen, temeer omdat in het hart van alles - het is een draak en zijn hele familie, de hitte van de strijd en de oorlog. Het is daarom noodzakelijk zorgvuldig te bestuderen de herziening spel Drakensang Online, om te beslissen of de wereld te redden van chaos en duisternis, of langs meedogenloze uitroeiing van de mensheid?

Drakensang Online. game review

In deze interessante MMORPG deelnemer wordt de hoofdpersoon van Doria - en het doel van dit karakter is de universele redding van de mensheid uit de duistere krachten. Er is duidelijk licht werpen op de eeuwige confrontatie tussen de twee krachten: goed en kwaad. Er is geen begin in deze strijd, en er is geen einde aan. Zolang mensen vreedzaam bestaan op de planeet, niet uitgeroeid ras, Evil kopilo hun krachten voor een sterkere impact en de oorzaak is op het verkeerde moment - wanneer alle rond zwak en weerloos, en de mensheid hun ware leiders aanbidden was. Onder de vele mensen kovartnyh huichelaars en krijgen fans, en bood een beloning een van de mannen ging naar de hel, de meeste onheilspellende draak te redden, in staat om een levend wezen te verbranden. Om het probleem te begrijpen en te begrijpen wat er gebeurt in het spel, maar een herziening van Drakensang Online nodig.

De draak op de losse - chaos overal

Bevrijd van gevangenschap dragon - is het begin van het bloedvergieten. Het wordt de belangrijkste vijand van de mensheid en vernietigt duizenden mensen elke dag. Continu slagveld voor uw ogen, maar het is echt kan niet worden gestopt? Er is een kans, maar het is te verwaarlozen. Alleen de personages zijn sterk in geest en zag het als een goede kijk op het is een vreselijk iets om strijders voor het leven, de vrijheid en de liefde van het spel Drakensang Online geworden. Herziening zal helpen bij het bepalen voor de start van de strijd, die kant te zijn en wat te doen. Dit vereenvoudigt de taak en in staat om de deelnemers onder te dompelen in een fantasiewereld met je hoofd.

Kenmerken van het spel worden beschouwd als een aantal factoren.

1. Prachtige 3-D graphics, de aanwezigheid van realistische special effects.
  2. Het perceel is gedraaid, heeft honderden quests en taken, waardoor de doorgang van de lange en interessante.
  3. Een groot aantal van de personages, kaarten en landschappen.
  4. Games op PvP-arena's.

Clans

Party games, toetreden tot de gelederen van de helden kunnen lid worden van een van de twee clans: de krijger of Wizards. Het maakt niet uit waar het raakt een speler, heeft verplichtingen: om een verscheidenheid van gevechten vaardigheden te leren, om hun bescherming te verbeteren, om voorraad op wapens en munitie. Slechts tot een bepaald niveau van kracht en kennis op te doen, kunt u naar de eerste slag. Het verschil tussen deze clans die combat skills zij verschillen. Strijders - een snelle en vastberaden helden, die in staat is de vijand met zijn eigen handen te vernietigen. Mages integendeel - de magie liefhebbers, spreuken en wonderbaarlijke elixers, omdat hun gevechten zien er een beetje anders dan een strijd Warriors. Wat is het leuk vindt, moet u kiezen op voorhand, want dan veranderen de clan is niet meer mogelijk. Bij het kiezen van hulp geschreven voor Drakensang Online beoordeling.

Zal kiezen twee personages: de machtige mage en onverschrokken krijger. Het kiezen van de eerste optie, de deelnemer wordt een goochelaar, in staat om het hoofd te bieden, zelfs met de natuurlijke elementen. Verover vijanden kan alleen magisch, magische spreuken en wapens. Mages zijn sterk in geest, zijn ze moeilijk te mentaal af te breken, maar ze zijn zwak in het lichaam, en daarom, als ze in de klauwen van de duistere krachten vallen, en in het bijzonder zal de Dragon ontsnapping praktisch geen kans zijn.

Warrior - een onmisbaar teken in de melee. Zijn kracht ligt in zijn eigen handen. Warriors zijn in staat om een willekeurig wapen professioneel hanteren. Hun morele en power quality op een hoogte, en breken ze in melee combat is al moeilijk genoeg in het spel Drakensang Online. Een overzicht van hun kwaliteiten zal zeker helpen beginnende deelnemers om snel te beslissen welke kant moest aansluiten.

kaart

Droomwereld in dit spel is enorm, en dat bevalt, niet eenvoudig, maar fantastisch. Uitstekende getraceerd, stort hij in het epicentrum van de gebeurtenissen direct na het begin van het spel Drakensang Online. Overzicht van de klassen en kaarten stelt spelers in staat om te begrijpen waar ze aan beginnen. Dus, is de spelwereld opgedeeld in 6 grote regio's. Elk van hen - een speciale bevolking, tradities, landschap en vijanden. De mensheid, zij het op de rand van uitsterven, maar allemaal hetzelfde zal gelden voor de held van een sceptische en, vooral, wil om hem te doden. Kaarten eigenschap is dat elk van hen is uniek, en taken voor elke regio verschillend zijn.

Interface en de mechanica

Studeren beoordeling Drakensang Online, moet bijzondere aandacht worden besteed aan de interface naam van het spel. Deze MMORPG meer gericht op de mechanica, de constante actie, omdat de interface wordt het grootste deel, die voortdurend mee moet omgaan. Aangezien de toetsen zijn de letters op het toetsenbord. De studie van combinaties - een noodzakelijk onderdeel. En het voordeel van ervaren spelers is alleen dat ze je personage niet alleen kunnen beheersen tijdens een gevecht, maar ook raakte me al tijdens de aanvallen. Dat is nog niet geslaagd in het verleden een combinatie van het werk, als de volgende set begint te functioneren. De vijanden kan op elke hoek, waardoor opnieuw overeenkomstige paneelinterface.

Het is gemakkelijk te begrijpen dat een verrassing en actie - dit skate Drakensang Online ( "Drakensang Online"). Herziening van het spel is de moeite waard een kijkje elke beginner, omdat het stelt u in staat om gedeeltelijk kennis maken met de essentie van het spel en het aangaan van een rage, kijken ernaar uit om de strijd te winnen.

Waarom zou je speelt in Drakensang Online?

Veel deelnemers, de voorkeur van de meest populaire speelgoed zich afvraagt waarom je het zou moeten spelen in dit spel? Wat is de belangrijkste functie en de functie? Hoewel Drakensang saga en is niet iets uit het gewone in hun verhaal, maar graphics en een duidelijke verklaring van de details, getraceerd de details van de strijd - het is hier allemaal op het hoogste niveau. Zelfs de communicatie in de groep taak kan niet nalaten om te behagen.

Waarom? Omdat uitgevoerd feilloos groep taak - het is een fatsoenlijke nivellering, en het is belangrijk voor iedereen. In het algemeen is dit spel heeft een enorme hoeveelheid feedback van de deelnemers zelf, zowel positieve als negatieve, maar ze zijn verdeeld in vol. Bijvoorbeeld, de meeste van de spelers in een evaluatieverslag dat het spel heeft een mooie klank, vol actie en een heleboel indrukken, en adviseren sterk om hun vrije tijd door te brengen, zich te wijden aan de strijd tegen de duistere krachten.