De serie "Lovers": reviews, plot, acteurs en rollen

serie "Lovers" is het de moeite waard te kijken? Reviews zeggen het is het waard. Verteld vanuit twee gezichtspunten, het verhaal van wat er gebeurd is een paar jaar geleden, een groot genoegen om de kijker. De feiten beschreven door verschillende mensen, en hebben drastisch andere kleur. De betekenis is gewijzigd in een diametraal tegenovergestelde. Deze benadering van het verhaal kan niet inspireren fans goede film.

"Lovers" serie. reviews kijkers

Dus, neem een kijkje op het verhaal en functies teleroman. De serie "Lovers" positieve recensies ontvangen voor goede reden. Echter, sommige kijkers zeggen dat de eerste vijftien minuten ze zag er zonder veel belangstelling. In eerste instantie kan de film een gewone familie drama over romans aan de kant lijken. Echter, op zoek naar een foto op, iedereen is gelukkig. Zie hoogtepunt van de serie. Immers, het is echt heel interessant.

Waarom zo? Wat trekt de kijker tv-serie "Lovers"? Reviews zeggen dat de gebeurtenissen die mensen niet vergeten te kijken, maar in veel opzichten ze worden waargenomen, is ongelooflijk spannend.

Het raakt een foto en andere details. Figuren perfect spelt. Vooral volwassenen. Een romantisch verhaal, verwarrend en gespannen verhoudingen, diverse misverstanden, een paar op hetzelfde moment het ontwikkelen van verhalen, interlacing aan het einde van het seizoen samen - dit alles nodig is om de kijker, zoals is.

Echter, de protagonist van sommige insectenwerend middel, waardoor het moeilijk om volledig te genieten van de show. Maar het zij zo zou moeten. Dit - het idee directeur.

In principe wordt de serie bij uitstek geschikt voor fans van drama's, liefde, aangevuld met elementen van de detective. Geen brute moorden, achtervolgingen en actie. Dit betekent echter niet hoeft te vervelen.

Kunstenaars en rol

"Lovers" - de serie, waarin de acteurs niet kan falen om indruk te maken de kijker met zijn spel. De filmsterren West Dominic (Sollouey Noah), Wilson Ruth (Beyli Elison), Kanku Steven (Harry), Tirni Mora (Sollouey Helen), Dzhekson Dzhoshua (Lockhart Cole), Uilyams Viktor (Jeffries, een detective), Matisse Kanha (Lockhart Meri Keyt) en vele anderen.

Plot. Men's gezichtspunt

Het volgende moment. De kijker wordt gepresenteerd met absoluut twee verschillende perspectieven serie "Lovers". De plot is zo ervaren nogal dubbelzinnig. Hoe meer mensen van verschillend geslacht.

Noah - man van middelbare leeftijd. De vader van het gezin. West speelde zijn karakter prima. Zijn vermoeide ogen laat er geen twijfel over het feit dat rustig goed leven van de mens behoorlijk vervelen. Kinderen en echtgenoot, niet een moment van privacy te geven ... Test hem regelmatig te vernederen ... stoffig en benauwd huis in New York ... Zielig onlangs verschenen boek ... Kortom, Noah moe.

Volgens zijn eigen versie, kan er geen aanspraak op het niet zijn. Hij communiceert op gelijke voet met hun kinderen, te redden zijn dochter, in stilte tolereren pesten. Noah zegt dat verraad schuldig is Alison. Ze raakte zijn schouder, dan flirten, geborsteld met blote voeten hechtende zand, dan lacht, wetend dat hij haar ziet met haar man tijdens hun geslacht.

Het standpunt van een vrouw

De serie "Lovers" feedback van de dames bij de meeste wordt erg goed. Alleen nu zijn ze de hoofdpersoon, natuurlijk, te veroordelen. Een vrouw, integendeel, gerechtvaardigd.

Karakter Ruth Wilson - Alison - beschouwt zichzelf als het slachtoffer van een wrede en onrechtvaardige leven, evenals overdreven aanhoudende aandacht van de kant van Noach. Haar feestdag van hun ontmoeting is niet een mooi plaatje op de achtergrond van de oceaan, en het donker en vezelig uur, gevuld met wanhoop. De golven lijken haar staal, zonlicht - volledig uitgewassen. Het feit dat twee jaar geleden, op deze dag stierf een beetje vierjarige zoon. Natuurlijk moeten nemen met deze vrouw kon het niet. Alison's man is wreed en koud. Haar baas - is een onaangename man. Een Noah kan haar niet alleen laten, naar haar te kijken, zelfs op het moment van openbaring.

Interlacing van twee verhalen

Wat moet gezegd worden over de film "Lovers"? Tv-serie (seizoen 1) weeft de twee verhalen in een. Hoewel in elk geval creëerde een gevoel dat Noah - Hero negatief. Alles wat hij heeft verkregen uitstekend, hoewel hij de belasting "de verliezer" label, die voortdurend streven om van zijn vrouw vader vast niet kunnen begrijpen.

Alison gaat door een verschrikkelijke tijd in mijn leven. Haar verdriet is duidelijk. De vrouw heeft niet stoppen met mezelf voor een minuut spijt. Omdat de kijker houdt en verdrongen door de "pool van de geschiedenis." Hoewel in de waarheid ervan kan beginnen te twijfelen. Volgens Alison, Noah - te monsterlijke karakter.

De onvermijdelijke overspel

"Lovers" - de serie, waarin de acteurs de hele familie van verraders die betrokken zijn bij alles wat er onvrijwillig gebeurt toonde. Relations Alison en Noah - koppeling twee totaal verschillende werelden, waarbij een grote rol gespeeld, niet alleen het koppel, maar ook hun familieleden en kinderen. De vrouw van Noach - bijna perfecte vrouw niet verraad echtgenoot provoceren. Hij geeft zelf toe aan haar gebrek aan eventuele claims. Alison man is niet minder emotionele verdoving dan zijzelf. Alleen hier, in tegenstelling tot het, onderdrukken hun gevoelens.

onderwerp kinderen

Een ander belangrijk moment in de film "Lovers". Tv-serie (seizoen 1) schijnbaar praat de eerste plaats over de relatie tussen man en vrouw. Maar er is ook iets atypisch. Dit - niet alleen een verraad. Door het hele seizoen is het thema van kinderen die in de problemen.

Zoon Noah proberen om vader te spelen, doen alsof ze opgehangen. Zo vereist aandacht. Voor een normaal gezin - een vreemde grap. De jongste dochter slikt een glazen bol en bijna stikte. De tweede zoon van Noach een vraag stelt over wie zou laten vallen van het vliegtuig naar de rest van zijn familie te redden. De dode zoon van de hoofdpersoon - het laatste punt in een verschrikkelijke onderwerp van kinderen nagestreefd constant levensgevaar.

uitslagen

Zo is de serie "Lovers" (2014) - een ernstig beeld van verraad. Op de niet erg optimistisch, maar op hetzelfde moment een zeer populair onderwerp. Toeschouwers kijken naar de ineenstorting van buitenlandse gezinnen, in het geheim in de hoop dat er iets als hen nooit aanraken. Helaas, het maakt niet uit hoe gelukkig en langdurige noch waren relaties (vooral in huwelijk), door de jaren heen, de mogelijkheid van verraad er nog steeds. De keuze tussen "nieuwe" en "gecontroleerd" - wat verrassing iemand is niet meer mogelijk. Maar de redenen voor dit dilemma van degenen die voor het verscheen, verdienen een evenwichtig en gedetailleerd verhaal. Het is - niet per se verwerpelijk geschiedenis van zwakte en egoïsme. - de geschiedenis van de menselijke kwetsbaarheid, die niemand van ons is niet vreemd.